Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3h jonottanut tk takaisinsoittoa

Vierailija
02.12.2019 |

Soitin klo 11 ja puhelua ei kuulu vieläkään. Kauanko tässä pitää vielä odottaa? Alkaa hieman kärsivällisyys hiipua.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika myöhään herätty, maanantai on aina ruuhkainen, joskus soittavat vasta seuraavana päivänä.

Vierailija
2/19 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan. Tiedoksesi että ainakin Vantaalla takaisinsoitto on 3 päivän kuluessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi törkeetä.

Taannoin yritin hammasjonoon, niin oli 60 puhelua ennen minua jonossa.

Menin yksityiselle.

Mutta kyllä nuo tk palvelut olisi saatava toimimaan.

Vierailija
4/19 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta varmaan tuo maanantaijuttukin, pitää painaa mieleen itsekin.

Vierailija
5/19 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan toivon, että soitti tulisi vielä tänään. On turhauttavaa kytätä koko ajan puhelinta, kun olisi muutakin tekemistä.

Ap

Vierailija
6/19 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: no vauvapalstaltahan se vastaus tietty löytyy kysymykseesi siitä kauan täytyy vielä odottaa :D Et ole ainut joka ma yrittää siellä asioida, olisit sovinnolla soittanut huomenna jos odotit heti saavasi vastauksen...jos ihan akuutti hätä on, niin päivystys on oikea paikka.

Vierailija
7/19 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP: no vauvapalstaltahan se vastaus tietty löytyy kysymykseesi siitä kauan täytyy vielä odottaa :D Et ole ainut joka ma yrittää siellä asioida, olisit sovinnolla soittanut huomenna jos odotit heti saavasi vastauksen...jos ihan akuutti hätä on, niin päivystys on oikea paikka.

Päivystykseenkin pitää soittaa ensiksi jollei nyt ole pää irti. Sieltä soitetaan takaisin ja joskus sitäkin soittoa saa odottaa pari tuntia. Näin Helsingissä.

Vierailija
8/19 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita uudelleen yksikölle tunnissa jos ei mitään kuullu, koetin itse saada elinsiirron uusimaan reseptit ja hengailin apteekissa ja ravintoloissa jne stadia kiertäen umpiväsyneenä odottamassa reseptiä jonkun 6 tuntia soitten ekan kerran 3h myöhemmin ja sitten tunnun ja lopult puolen tunnin välein kunnes lopulta tuli.

Apteekki olikin sulkemassa 30min päästä kuin viimein tuli.

Vierailija
9/19 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla on hätä, soittavat aikaisin aamulla. Klo 11. 00 hädässä olevat soittavat terveysneuvontaan. Klo 11.00 terveyskeskukseen soittavat eivät ole kiireellisiä, eli soitto voi tulla huomenna. Soita huomenna heti aamulla uudestaan.

Vierailija
10/19 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei soitettu takaisin koskaan. Jos nykyään ei pääse päivystykseenkään ilman takaisinsoittopalvelua, ihmishengen pelastaa Helsingissä ennemmin sattuma kuin terveydenhuolto.

Vierailija
11/19 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut monesti ja pyytänyt takaisinsoittoa, jota ei ole kuulunut. En ole mitenkään hengenvaarassa, mutta pelkään, että oireeni äityvät pahemmaksi, koska olen joutunut odottelemaan tuloksia melkein viikon.

Puhelussa vielä sanottiin, että soittavat mahdollisimman pian.

Ap

Vierailija
12/19 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, ja kolmeen asti se puh.linja on auki. En tiedä soittavatko he vielä kolmen jälkeen vai pitääkö todella odottaa huomiseen. Harmittaa vaan...

Ap

Vierailija
13/19 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan toivon, että soitti tulisi vielä tänään. On turhauttavaa kytätä koko ajan puhelinta, kun olisi muutakin tekemistä.

Ap

Muutenhan se puhelin on aina siellä pöytälaatikossa.

Vierailija
14/19 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen soittanut monesti ja pyytänyt takaisinsoittoa, jota ei ole kuulunut. En ole mitenkään hengenvaarassa, mutta pelkään, että oireeni äityvät pahemmaksi, koska olen joutunut odottelemaan tuloksia melkein viikon.

Puhelussa vielä sanottiin, että soittavat mahdollisimman pian.

Ap

Hmmm...miksiköhän nuo puhelinpalvelut ruuhkaantuu.

Vierailija
15/19 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitin kunnalliseen pari päivää sitten kello 15.15 ja soittivat 10min pääsyä takaisin.

Heidän pitää soittaa samana päivänä ja kun työaika loppuu 16 niin johan puhelu tulee pian - niin kuin tulikin.

Joskus jäävät ylitöihin ja soittavat 16 jälkeen.

Vierailija
16/19 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne joilla on hätä, soittavat aikaisin aamulla. Klo 11. 00 hädässä olevat soittavat terveysneuvontaan. Klo 11.00 terveyskeskukseen soittavat eivät ole kiireellisiä, eli soitto voi tulla huomenna. Soita huomenna heti aamulla uudestaan.

Ne jotka pystyvät synkkaamaan hätänsä alkavaksi klo 8 arkena eivät ole oikeassa hädässä. Kyllä mä vaan olen missannut tuon maagisen kello kahdeksan lyömän kärsimällä kivuliaista krampeista tai istumalla vessassa, kun tavaraa tulee molemmista päistä. Apua soitetaan kun pystytään, joskus jopa kello 11 arkimaanantaina.

Vierailija
17/19 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelasta vasta kauan saa odottaa soittoa. Jätin sinne soittopyynnön vuonna 2014, eikä ole vieläkään soitettu :D Ehkä vielä jonain päivänä...

Vierailija
18/19 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kerran takaisinsoitto 3 kk päästä🤣

En enää muistanut, miksi itse olin soittanut.

Vierailija
19/19 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne tk:n päivystyskään vedä eikä pääse lääkäriin. Kaiken huippu oli kun menin vatsakipuisen lapsen kanssa sinne (soitin ensin ja käsikivät tulemaan jonoon). Klo 10 aikaan oltiin paikalla. Hoitajalle jonotus 2tuntia ja sieltä passitus lääkärin jonoon, umpisuoliepäilyllä. Lääkäriin meni meidän jälkeen jonoon tulleita. Pariin otteeseen kävin kysymässä milloin päästään lääkäriin. Käskettiin odottamaan. Kiltisti odotettiin (syömättä) klo 15.45 asti jolloin passitettiin kotiin tai iltapäivystykseen toiselle puolelle kaupunkia kun tuli joku tikattava potilas ja työaika heillä loppuu klo 16. Tässä vaiheessa kipukin laantunut. Eiku kotiin ja soitto yksityiselle jonne saatiin aika samalle illalle.

Yksityisellä kyselivät veri- ja pissakokeiden tuloksia ja ihmettelivät kun mitään kokeita ei oltu otettu ja miksi lapsi umpparirpäilyllä ei päässyt lääkäriin.

Onneks mitään pahempaa ei ollut, eikä syytä kivuille selvinnyt.

Näin toimii tk Helsingissä. Emme käytä julkista tk:sta enää.