Mitä mieltä olette kainalokarvoista naisella? Täällä monikin sanoo ettei ajele?
Niinkun oikeasti, sen ymmärrän että kaikki eivät aja karvojaan esim. joka toinen päivä mutta se, että naisella on vaikka kuvan kaltainen kainalo niin mitä ajatuksia se teissä herättää? Onko "normaalia" vaikka on luonnollista? Onko naisellista, kaunista ja puhdasta?
https://www.intouchweekly.com/wp-content/uploads/2017/03/michelle-rodri…
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan kun alkaa haisemaan, eihän ne näin talvisin näy, mutta jos on päällä jotain missä kainalo näkyy niin silloin sheivaan.
Ei oo mies mitään "ällööö sul on karvoi" -miehiä.
Jalkakarvat sheivaan joskus harvoin ja sen kyllä mies huomaa ja tykkää.
N24
Et ajatellut peseytyä sitten kun alkaa haisemaan?
Sanotko samoin miehelle, että aja karvasi koska haiset?
En ole tuo, jolle vastasit, mutta mä oon huomannut, että tiettyyn pisteeseen karvat lisäävät mukavuutta, mutta tietyssä pituudessa ne alkavat mulla haista. Ja käyn päivittäin suihkussa, ettei ole siitä kiinni. Ei tämä varmasti kaikkien kohdalla pidä paikkaansa, mutta mun kohdalla pitää. Ajan karvat pois suunnilleen siinä kohtaa, kun ne ovat 2 cm pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan kun alkaa haisemaan, eihän ne näin talvisin näy, mutta jos on päällä jotain missä kainalo näkyy niin silloin sheivaan.
N24
En ole tuo, jolle vastasit, mutta mä oon huomannut, että tiettyyn pisteeseen karvat lisäävät mukavuutta, mutta tietyssä pituudessa ne alkavat mulla haista. Ja käyn päivittäin suihkussa, ettei ole siitä kiinni. Ei tämä varmasti kaikkien kohdalla pidä paikkaansa, mutta mun kohdalla pitää. Ajan karvat pois suunnilleen siinä kohtaa, kun ne ovat 2 cm pitkät.
Niin, ja mun mies ajaa myös karvat pois, kun ovat "tarpeeksi" pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Tiesitkö että se hiki tarttuu karvaan kiinni, ainakin minulla. Niin sheivaan alapäänkin kun alkaa karvat haisemaan.
Ja käyn joka päivä suihkussa, ehkä mulla on vaan niin kuivat karvat että haju jää niihin, vaikka mäntysuovalla pesisit..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Jostain syystä mulla myös pinttyy hiki pidempiin karvoihin. Peseydyn päivittäin. Sheivaan siis oman nenäni mieltymysten mukaan. Minusta kiharat kainalokarvat ovat itse asiassa aika kivan näköiset.
Olen nainen.
Kauniilla nuorella naisella kainalokarvat (ja intiimialueen karvat) voivat olla todella seksikkäät. Tulee heti mielikuva, että tuo nainen nauttii seksistä ja hän voisi olla hyvä sängyssä. Voisiko olla, että kainalokarvat voimaannuttavat? Ihan kuin olisin jopa viime vuonna jossain Hennes & Mauritzin mainoskuvassa nähnyt afronaisen bikineissä kainalokarvoineen. Kun olin teini-iässä niin ikäiselläni pikkuserkkutytöllä kasvoi kaikki karvat luomuna vielä 16-vuotiaana. Ehkä siitä hänen näkemisestään alasti mökkisaunassa jäi niin voimakas tunnejälki, että vieläkin sykähdyttää, kun näen nuoren kauniin naisen kainalokarvoituksella.
Ei väliä, olkoon just sellainen millaisena tuntee olonsa mukavaksi.
No ei ne ainakaan minkään juhla- asun kanssa
kovin siistit ole ( jos siis oikein "rehottavat" ja näkyvät).
Sama tietysti muidenkin karvojen kanssa juhlissa ( esim. epäsiisti parta, tukka...).
Mun on pakko ajella, koska muuten haisen hieltä.
Olen bi, ja yleensä tykkään karvattomuudesta, mutta Once Upon A Time In Hollywoodissa oli tosi viehättävä nuori nainen jolla oli kainalokarvat, ja ne lisäsi sitä viehättävyyttä.
Senkus ovat. kyllä ne kaunistavat kuitenkin enemmän kuin yksikään tatska. Mieluummin sääri-, reisi ja pyllykarvatkin ja puhdas iho kuin tatskattu liukas kumiankka-iho