Mitä mieltä olette kainalokarvoista naisella? Täällä monikin sanoo ettei ajele?
Niinkun oikeasti, sen ymmärrän että kaikki eivät aja karvojaan esim. joka toinen päivä mutta se, että naisella on vaikka kuvan kaltainen kainalo niin mitä ajatuksia se teissä herättää? Onko "normaalia" vaikka on luonnollista? Onko naisellista, kaunista ja puhdasta?
https://www.intouchweekly.com/wp-content/uploads/2017/03/michelle-rodri…
Kommentit (30)
Täysin normaalia ja luonnollista. Se onko se kaunista on sitten makuasia... itselle ei merkitystä.
Minä en ajattele ajeleeko joku muu karvansa. Oman parran kun jaksaisi ajaa useammin, se ei nimittäin ole mitenkään näyttävä. M38.
Mulla on kainalokarvat, koska ne on musta hyvän näköiset. Muiden karvat tai karvattomuus eivät juuri herätä ajatuksia. Mussa ajatuksia herättävät ensisijaisesti sellaiset jutut, jotka kiinnostavat itseäni (historia, yhteiskunta, kirjallisuus, omat harrastukseni, taide...), eivät ihmisten karvat, ja suoraan sanottuna vaikea ymmärtää, miksi vaikkapa aloittajaa kiinnostaa.
Miksi pitäisi kiinnostaa sun määräykset? Tai naisellisuus? Tai kauneus?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kiinnostaa sun määräykset? Tai naisellisuus? Tai kauneus?
Tai jonkun vauvapalstailijan määritelmä naisellisuudelle.
Normaalia, tietenkin. Naisellista, kaunista ja puhdasta??? Tarkoitatko, että sopisiko sadun prinsessalle tai keijulle?
Miksi naisen karvat ovat likaiset mutta miehen ei?
Vierailija kirjoitti:
Normaalia, tietenkin. Naisellista, kaunista ja puhdasta??? Tarkoitatko, että sopisiko sadun prinsessalle tai keijulle?
Pannaan sopimaan sitten.
En jaksa miettiä tällaisia asioita. Omia kainaloitani en ole sheivannut kuukausiin, koska en vain viitsi. Asialla ei ole mitään merkitystä, koska kukaan ei näe paljaita kainaloitani.
Ei kiinnosta muiden naisten kainalokarvat. Jokainen tyylillään. Itselläni en vastaavia pitäisi.
No pakko myöntää etten välitä naisten kainalokarvoista hirveästi, mutta ei se mikään deal breaker myöskään ole. Jos muuten mukava ja viehättävä.
Tuskin monia naisia viehättää esim. miesten selkäkarvoitus hirveästi.
Mielestäni kainalokarvat ovat kamalat sekä miehellä että naisella.
Ajelen omat kainalokarvat, mutten säärikarvoja. Muut tehkööt karvoillaan mitä haluavat, ei kuulu mulle.
En sheivaa kainaloita herkän ihon ja hikoilun takia. Pari kertaa olen tehnyt niin kesän juhliin ja lopputuloksena on aina parin viikon kestävä kutina, kipu ja punaiset kainalot. Ne karvat estää sitä ihoa hankaamasta ja siten ei kutise. Pidän omasta mukavuudestani enemmän kuin toisten mielipiteistä.
Minä en tykkää niistä ja ajelen omani. Rumia ovat niin naisella kuin miehelläkin mutta kukin pitäköön karvansa jos haluaa.
Ajelen vähintään joka toinen päivä kainaloista sängen. Joka päivä jos olen menossa salille. Siellähän ne kainalot eniten näkyy. En tykkää niistä, olo on epäsiisti kainalokarvoilla. Nainen olen.
En pidä karvoista naisella. Ajelen myös omani pois.
Kainalokarvat naisella eivät häiritse, joskaan eivät erityisesti vetoakaan.
Vain sääri/reisikarvat ja viikset häiritsevät.
M/46
Ajan kun alkaa haisemaan, eihän ne näin talvisin näy, mutta jos on päällä jotain missä kainalo näkyy niin silloin sheivaan.
Ei oo mies mitään "ällööö sul on karvoi" -miehiä.
Jalkakarvat sheivaan joskus harvoin ja sen kyllä mies huomaa ja tykkää.
N24
Muista karvoista en niin välitä mutta kainalokarvat ja viikset/parta jos sellaiset kasvaa täytyy naisen poistaa.