Huomenna työkkäriin! toivon etteivät pakota töihin!!!
omaa syytä kun kysyin sitä palkkatukikorttia nyt varasivat ajan mulle toivon etteivät pakota mihinkään osa-aikatyöhön, olisihan se kuin vankeusrangaostus kun pitäs kevät matkustella Aasiassa
Kommentit (10)
Joutuuko siellä Japanissakin käymään työkkärissä? Vai onko se muutto vielä edessäpäin?
Ei niillä ole töitä mitä antaa... hakemuksia kyllä joudut laittaa olit pätevä tai et.
Työkkäri kyllä osaa sanomisensa muotoilla painostavaksi ja pakottavaksi, minä aina sorrun miellyttämään sen takia ja joutunut töihin mihin en sovellu enkä halua tehdä.
Tuntuu että nyt loppu vuodesta pitää paljon raivokkaammin töitä hakea vaikka fakta on se että ei mikään yritys palkkaa kun sesongit alkanut ja jouluapulaiset on valittu jo ajat sitte. Ja uusi työntekijä tai työkokeilija/harjoitteilija on etenkin pienimmissä yrityksissä rasite ja pallo jalassa.
mä sanon niille tykkärin puliveivari.naisille että antakaa se palkkakortti mulel ja meen sen kanssa Japaniin ja perustan oma firman sinne
sanot suoraan että haluat sossukelan johtajan paikalle, eiköhän asiat järjesty kun heität jalkasi ja bootsisi retevästi tiskille ja sanot että tässä oon kunnes homma on mun
meet kännissä koska muuten joudut kierrätyskeskukseen orjatyöhön tai jonnekin vammasten työpajaan
Tyypillinen työtön. Tuet siis pois kaikilta
mä menin kännissä niin laittoivat juuri sinne kierrätyskeskukseen vammasten luo
Pelle Miljardi kirjoitti:
mä menin kännissä niin laittoivat juuri sinne kierrätyskeskukseen vammasten luo
Hyvä meininki! 😂
otan taas karenssin sillä sain viimeksikin 3 kk enempi rahaa kuin työttömänä, kun hain toimeentulotukea, se oli yhteensä 90 e enempi kuussa kuin työttömyys! kätevää!
ei ne anna sulle työtä, haiset kaljalle ja sanot että et osaa mitään