Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna työkkäriin! toivon etteivät pakota töihin!!!

Andymccoys
02.12.2019 |

omaa syytä kun kysyin sitä palkkatukikorttia nyt varasivat ajan mulle toivon etteivät pakota mihinkään osa-aikatyöhön, olisihan se kuin vankeusrangaostus kun pitäs kevät matkustella Aasiassa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne anna sulle työtä, haiset kaljalle ja sanot että et osaa  mitään

Vierailija
2/10 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko siellä Japanissakin käymään työkkärissä? Vai onko se muutto vielä edessäpäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä ole töitä mitä antaa... hakemuksia kyllä joudut laittaa olit pätevä tai et.

Työkkäri kyllä osaa sanomisensa muotoilla painostavaksi ja pakottavaksi, minä aina sorrun miellyttämään sen takia ja joutunut töihin mihin en sovellu enkä halua tehdä.

Tuntuu että nyt loppu vuodesta pitää paljon raivokkaammin töitä hakea vaikka fakta on se että ei mikään yritys palkkaa kun sesongit alkanut ja jouluapulaiset on valittu jo ajat sitte. Ja uusi työntekijä tai työkokeilija/harjoitteilija on etenkin pienimmissä yrityksissä rasite ja pallo jalassa.

Vierailija
4/10 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sanon niille tykkärin puliveivari.naisille että antakaa se palkkakortti mulel ja meen sen kanssa Japaniin ja perustan oma  firman sinne

Vierailija
5/10 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot suoraan että haluat sossukelan johtajan paikalle, eiköhän asiat järjesty kun heität jalkasi ja  bootsisi retevästi tiskille ja sanot että tässä oon kunnes homma on mun

Vierailija
6/10 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

meet kännissä koska muuten joudut kierrätyskeskukseen orjatyöhön tai jonnekin vammasten työpajaan

Vierailija
7/10 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen työtön. Tuet siis pois kaikilta

Vierailija
8/10 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä menin kännissä niin laittoivat juuri sinne kierrätyskeskukseen vammasten luo

Vierailija
9/10 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle Miljardi kirjoitti:

mä menin kännissä niin laittoivat juuri sinne kierrätyskeskukseen vammasten luo

Hyvä meininki! 😂

Vierailija
10/10 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan taas karenssin sillä sain viimeksikin 3 kk enempi rahaa kuin työttömänä, kun hain toimeentulotukea, se oli yhteensä 90 e enempi kuussa kuin työttömyys! kätevää!