Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naistensaannin salaisuus

Vierailija
02.12.2019 |

https://aijaa.com/9S3UQq

Oletko samaa mieltä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyttä. Laittakaa siihen joku hempukka blondi ja vaatimaton tyttö viereen ja eiköhän ulkonäkökeskeisten reaktio ole sama. Olin nuorena epäsuosittu rillihiiri ja sittemmin se blondi ja ällötti miten suhtautuminen muuttui.

En muuten pidä siitä että yksityishenkilöiden kuvia levitellään netissä kuten ilmeisesti tässä on käynyt.

Vierailija
22/30 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet lähestyvät mielummin kaunista kuin rumaa naista, eli mikä on aloituksen pointti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on melkoista roskaa, katsokaa vaikka:

"Sexual Harassment and You - Saturday Night Live"

Vierailija
24/30 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis olen tuo toinen esimerkki mutta ei se ole auttanut saamaan naista. Ei paljoa lämmitä että muijat kihertelee ja tärisee mutta siihen se sitten jääkin.

Vierailija
25/30 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tietävät tuon olevan totta. Alapeukut näyttävät omatunnon kolkuttavan.

Miksi omatuntoni kolkuttaisi? Kuten sanottu, valitsen itse seurani. Minulla on siihen täysi oikeus. En ole velvollinen pitämään seuraa kenellekään, kenen seura ei minua kiinnosta.

Vierailija
26/30 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos tuo vasemmanpuoleinen olisi miljonääri

Tai vehje olisi iso

Harvemmin näen baarissa miehiä, joilla roikkuu vehje näytillä. Enkä kyllä sellaista seuraan huolisi, jolla se on näkyvissä, oli iso tai pieni.

Vierailija
27/30 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tietävät tuon olevan totta. Alapeukut näyttävät omatunnon kolkuttavan.

Miksi omatuntoni kolkuttaisi? Kuten sanottu, valitsen itse seurani. Minulla on siihen täysi oikeus. En ole velvollinen pitämään seuraa kenellekään, kenen seura ei minua kiinnosta.

Toivottavasti olette sanojenne mittaisia.

Vierailija
28/30 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis olen tuo toinen esimerkki mutta ei se ole auttanut saamaan naista. Ei paljoa lämmitä että muijat kihertelee ja tärisee mutta siihen se sitten jääkin.

Mistä sinulla sitten kiikastaa?

Vierailija
29/30 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsynyttä. Laittakaa siihen joku hempukka blondi ja vaatimaton tyttö viereen ja eiköhän ulkonäkökeskeisten reaktio ole sama. Olin nuorena epäsuosittu rillihiiri ja sittemmin se blondi ja ällötti miten suhtautuminen muuttui.

En muuten pidä siitä että yksityishenkilöiden kuvia levitellään netissä kuten ilmeisesti tässä on käynyt.

Miksi jäit blondiksi ällötyksestä huolimatta?

Vierailija
30/30 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinulla sitten kiikastaa?

En halua olla mikään limainen saalistaja. Edellytän että naiset tekevät aloitteen, ja näyttävät ansaitsevansa minut.