Mies ehdotti yhtä juttua makuuhuoneeseen,koen sen jotenkin alentavaksi
Mies haluaisi pitää VR-laseja päässä kun harrastamme seksiä.. en kysynyt mutta ilmeisesti katsoisi aikuisviihdettä niistä. Olenko tiukkapipo kun koen ehdotuksen jotenkin alentavana ja etovana? :/
N20
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että ok, mutta vastaavasti sinäkin saat sitten pitää niitä laseja vuoronperään.
Naiset eivät ole yhtä visuaalisia kuin miehet niin tuo on vähän eri juttu. Kokisin todella törkeäksi jos nainen ehdottaisi tuota.
-Mies28
Kyllä minä ainakin olen ja siksi mies on myös visuaalisesti kiihottava treenatun vartalonsa kanssa.
En edes keskustelisi asiasta, mies saisi etsiä jonkun joka tyydyttää tarpeensa paremmin. Varmasti on naisia joille tuo on ihan ok.
Mä itse oon kauhuissani pelkästä ajatuksesta että harrastaisin seksiä jonkun muun kanssa kun mieheni, vaikka sillä 20 liikakiloa onkin.
Tuo on mulle ainakin käytännössä jo toisen kanssa seksin harrastamista. En sitä itsekään kokeilisi edes. Mä haluan nähdä ja kokea nimenomaan oman kumppanini, saan toivoa että kumppani ajattelee samoin. Jos virikettä halutaan niin sitä etsitään yhdessä eikä vedetä virtuaaliseksiä mukaan.
Eikö miehestäsi tuntuisi kamalalta jos pyytäisit häntä pukeutumaan ja näyttämään ihan toiselta mieheltä?
Pelottaa mihin nuorempi sukupolvi on joutumassa virtuaalitodellisuuden ja jatkuvan stimulaation ja elämysten hakemisessa.
Vielä 50 vuotta sitten miehet painoi raskasta fyysistä duunia 10h päivässä ja sit kellisti rehevän emäntänsä heinäladossa ilman mitään ongelmia.
Ei helvetti... onneksi en harrasta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
En edes keskustelisi asiasta, mies saisi etsiä jonkun joka tyydyttää tarpeensa paremmin. Varmasti on naisia joille tuo on ihan ok.
Mä itse oon kauhuissani pelkästä ajatuksesta että harrastaisin seksiä jonkun muun kanssa kun mieheni, vaikka sillä 20 liikakiloa onkin.
Tuo on mulle ainakin käytännössä jo toisen kanssa seksin harrastamista. En sitä itsekään kokeilisi edes. Mä haluan nähdä ja kokea nimenomaan oman kumppanini, saan toivoa että kumppani ajattelee samoin. Jos virikettä halutaan niin sitä etsitään yhdessä eikä vedetä virtuaaliseksiä mukaan.
Eikö miehestäsi tuntuisi kamalalta jos pyytäisit häntä pukeutumaan ja näyttämään ihan toiselta mieheltä?
Pelottaa mihin nuorempi sukupolvi on joutumassa virtuaalitodellisuuden ja jatkuvan stimulaation ja elämysten hakemisessa.
Vielä 50 vuotta sitten miehet painoi raskasta fyysistä duunia 10h päivässä ja sit kellisti rehevän emäntänsä heinäladossa ilman mitään ongelmia.
Ai TOI on nykyään siis se pahin turn off. No. täytyy pysyä "ajan hermolla".
Kiitos.
M.53
Minun vaimo tuumasi, että kokee takaapäin naimisen nöyryyttäväksi, revipä siitä sitten himoa panna häntä.
Vibran kanssa leikkiessä ollaan kuitenkin yhdessä sen kumppanin kanssa, ollaan katsekontaktissa ja muutenkin kaikenlaisessa yhteydessä sen toisen ihmisen kanssa. VR-lasit silmillä se toinen ihminen ei ole muuta kuin reikä, jonka mielessään kuvittelee silmillään näkemälle ihmiselle. Ei se ole silloin seksiä sen toisen ihmisen kanssa, vaan masturbointia toisella ihmisellä niin, että jättää sen toisen täysin tilanteen ulkopuolelle. Se VR-laseja pitävä on paikalla, mutta ei läsnä. Capisce?
T. Ohis