Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka usein luontaisesti haluatte seksiä?

Vierailija
02.12.2019 |

Tämä olisi kiinnostava tietää. Itsellä luku on aika tarkalleen kerran viikossa. Tämä olisi varsin riittävä määrä. Olen hyväkuntoinen, 37-vuotias mies.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä alapeukut monien miesten kommenteissa johtuvat?

Itse olen 38-vuotias mies, ja tosissaan haluan ehkä noin 7-10 päivän välein. Mielestäni tämä on aika tavanomaista. Tällaisin väliajoin seksi tuntuu tosiaan hyvältä ja olen täysillä hommassa mukana. Jos seksiä olisi useammin, olisin keskimäärin vähemmän hommassa mukana. Jos seksiä olisi vain esim. 1 krt / kk tai harvemmin, kärsisin sen puutteesta (ainakin jos ei olisi olemassa selvää syytä: jostakin syystä pikkuvauva-aikana seksin puute ei hirveästi häirinnyt).

Vauva-aika madaltaa myös miehen testotasoja väliaikaisesti (juuri sen verran, ettei paneta niin paljon silloin kun naisen kaikki aika menee imettämiseen). Vaimosi on onnekas kun olet osallistunut. Ja en myöskään ymmärrä mitä alapeukuttamista näissä on missään. Itselläni on kausia, jolloin haluan päivittäin ja mielellään useaankin kertaan, välillä menee kaksikin viikkoa ilman. Keskiarvo on noin 2 krt viikossa, eli useimmiten 1 tai 3.

Vierailija
22/22 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu seksin laadusta jos hyvää ja pitkä kestosta ni..1 Kertaki voi riittää viikossa..normi halut on varmaa 2 kertaa ainaski.M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan