Tässä vastaus miksi työttömät miehet eivät kiinnosta naisia (kaikille jotka sitä koko ajan kysyvät täällä)
Ei sillä väliä ole että olet työtön, vaan sillä ettei sulla ole tarpeeksi rahaa.
Jos sulla olisikin 2 miljoonaa taskussa, niin kyllä naisiakin alkaisi kuin taikaiskusta kiinnostaa.
Se on niin että ihmiset yhdistävät työn rahaan. Siksi naisetkin ajattelevat että työ on yhtä kuin raha.
Naiset haluavat rahaa, ei työtä. Työssäkäyvällä todennäköisemmin on rahaa kuin työttömällä. Siksi miljonäärit kiinnostavat niin suuresti, vaikka kyseessä olisi perijä joka ei ole koskaan päivääkään töitä tehnyt.
Jos kertoisit naiselle olevasi työtön, mutta saat silti 10 000e kuukaudessa käteen jostakin lähteestä, niin ei naista enää siinä vaiheessa kiinnosta he**on**ttuakaan että oletko töissä vai et.
Kommentit (20)
Jos ei ole naista, et tarvitse töitä.
Ap täällä keskustelee ahkerasti keskenään. :)
Takokaa nyt päähänne että naisilla on omaakin rahaa. Varallisuutta löytyy, ottaako päähän? Luuletko että vaan miehet saavat palkkaa ja perivät?
Vierailija kirjoitti:
Takokaa nyt päähänne että naisilla on omaakin rahaa. Varallisuutta löytyy, ottaako päähän? Luuletko että vaan miehet saavat palkkaa ja perivät?
Älä nyt häiritse ap:tä, hänellä meni niin mukavasti itsensä kanssa tässä ketjussa :)
Juu, naiset haluavat ilmaisen miehen eikä maksullista elättimiestä, jonka kanssa suhde maksaa vähintään 500 euroa kuussa, eikä ole parempi kuin ne ilmaisetkaan. Täysin järkevää taloudellista ajattelua, rajansa tunteellisella haihattelullakin.
Tottahan tuo on. Ja kyllähän sen ymmärtää. En minäkään miehenä halua persaukista naista jonka kanssa ei voi tehdä mitään tai sitten joudut rahoittamaan hänenkin menonsa. Se on sitten ihan sama onko perijätär vai hyväpalkkaisessa työssä.
Miehet vois muutenkin tsempata ja alkaa vaatia naisilta muutakin kuin nättiä naamaa ja hyvää persettä. Sääliksi käy nämä omat työkaverit.
Tottahan tuo on. En minäkään halua persaukista naista joka olisi aina vinkumassa että osta sitä ja tätä. Odotan että nainen ostaa haluamansa tavarat omilla rahoillaan, ei minun tehtäväni ole elättää naista tasa-arvoisessa yhteiskunnassa.
Odotan siis naiselta vastaavaa tulotasoa kuin itselläni on.
Höpsis. Kyllä mulle ainakin kelpaa työtön mies, kunhan sillä on tutkinto tai muuten hankittu riittävä sivistys mua kiinnostavalta alalta (että pystytään keskustelemaan) ja se hoitaa mukisematta aivan kaikki taloustyöt kotona (kun kerran itse olen ainoa joka tienaa). Mulla on hyvä palkka, pärjätään kyllä.
Olen itse asiassa miettinytkin, että olisi kätevää tehdä lapset sellaisen miehen kanssa, joka olisi halukas jäämään niiden kanssa kotiin. Itsellä kun ei ole kiinnostusta katkaista urakehitystä niin tuo olisi hyvä ratkaisu. Ainoa ongelma tuntuu olevan vain se, että ne miehet, joille tuo järjestely sopisi, ovat niitä, joiden lukeneisuus ei riitä mulle.
Raha kiinnostaa miehiä enemmän kuin naisia. Naisia kiinnostaa miehessä rahaa enemmän se, että miehellä on toimelias luonne. 2000€/kk tienaava toimelias mies on varmasti kiinnostavampi naisille kuin lusmu lottovoittaja. Todennäköisesti jopa minä, komea lusmu olen kiinnostavampi kuin rikas ruma lusmu. Ulkonäkö vaikuttaa yllättävän paljon. Etenkin naaman komeus, joka on tärkeydessä paljon pituuden ja vartalon yläpuolella.
Aloituksessa ei selvitetä sitä, että tosiaan ette käy koskaan syömässä/leffassa/matkoilla, koska miehellä ei ole rahaa. Tai ellet itse tarjoa. Sama koskee ruokailua, syötte edullisinta ruokaa, ellet itse ostaa kalliimpaa. Mies ei välttämättä voi harrastaa mitään, ellei paikkakunnalla satu olemaan ilmaista kuntosalia tai mies harrasta lukemista tms. Kaventaa elämänpiiriä. Kyllähän tuo tilapäisesti on ok, mutta vuosikausia..?
Puhumattakaan henkisestä puolesta. Jonkun miehen itsetunnolle voi käydä se, jos nainen tarjoaa sitten vaikka ravintolassa. Siinä käy myös niin, että se, jolla on rahaa, saa päättää ja se ei välttämättä ole hyvä parisuhteessa, vääristää dynamiikkaa. Tai toinen ääripää, että mies on tyyppiä pummi ja maksattaa ihan surutta kaikki toisella osapuolella, ehkä kukaan ei tällaista kumppania halua myöskään?
En tiedä puolisoni tuloja, omaisuutta enkä velkoja. Tiedän, mitä hän tekee työkseen ja että hän haluaa harrastaa samoja asioita kuin minäkin (matkailu, kulttuuri, ulkona syöminen/hyvä ruoka kotona jne). Meillä on erilliset rahat, asumis- ja ruokakulut maksetaan puoliksi.
En siis edes tietäisi, jos hän saisi 10 000 euroa tililleen joka kuukausi, eikä se minun elämääni mitenkään vaikuttaisi.
Ap. ei ole tainnut käydä muualla päin maailmaa? Jenkeissä työtön ei edes pääse tietyillä alueilla treffeille muiden kuin meksikolaisten siivoojien kanssa. Ruotsissa taas on se tilanne ettei korkeasti koulutetut suostu ottamaan ”alemman” tason miestä ja siitä syystä menevät mieluiten pakastamaan munasolujaan tai sitten hoitoihin itseellisenä naisena.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa ei selvitetä sitä, että tosiaan ette käy koskaan syömässä/leffassa/matkoilla, koska miehellä ei ole rahaa. Tai ellet itse tarjoa. Sama koskee ruokailua, syötte edullisinta ruokaa, ellet itse ostaa kalliimpaa. Mies ei välttämättä voi harrastaa mitään, ellei paikkakunnalla satu olemaan ilmaista kuntosalia tai mies harrasta lukemista tms. Kaventaa elämänpiiriä. Kyllähän tuo tilapäisesti on ok, mutta vuosikausia..?
Puhumattakaan henkisestä puolesta. Jonkun miehen itsetunnolle voi käydä se, jos nainen tarjoaa sitten vaikka ravintolassa. Siinä käy myös niin, että se, jolla on rahaa, saa päättää ja se ei välttämättä ole hyvä parisuhteessa, vääristää dynamiikkaa. Tai toinen ääripää, että mies on tyyppiä pummi ja maksattaa ihan surutta kaikki toisella osapuolella, ehkä kukaan ei tällaista kumppania halua myöskään?
Olen nähnyt tuollaisia suhteita missä nainen dominoi rahallisesti. Mies muistutti enemmän holhottavaa/lemmikkiä kuin kumppania. Tämän takia en itsekään tykkää tällaisista suhteista.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Kyllä mulle ainakin kelpaa työtön mies, kunhan sillä on tutkinto tai muuten hankittu riittävä sivistys mua kiinnostavalta alalta (että pystytään keskustelemaan) ja se hoitaa mukisematta aivan kaikki taloustyöt kotona (kun kerran itse olen ainoa joka tienaa). Mulla on hyvä palkka, pärjätään kyllä.
Olen itse asiassa miettinytkin, että olisi kätevää tehdä lapset sellaisen miehen kanssa, joka olisi halukas jäämään niiden kanssa kotiin. Itsellä kun ei ole kiinnostusta katkaista urakehitystä niin tuo olisi hyvä ratkaisu. Ainoa ongelma tuntuu olevan vain se, että ne miehet, joille tuo järjestely sopisi, ovat niitä, joiden lukeneisuus ei riitä mulle.
Ruotsista noita löytyy ;)
Näin olen ajatellutkin sen olevan.