Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko Anna Puun Hartwall-keikka jonkun mielestä oikeasti hyvä?

Vierailija
01.12.2019 |

Saatiin duunipaikalta pikkujoululahjaksi liput tuonne keikalle permannolle. Oli aika omituista hössötystä koko juttu, ei päätä eikä häntää. Kiinnostus loppui jo 20min kohdalla, onneksi saatiin permannon baarista juotavaa. Kunnon tunnelmaa ei kyllä aistinut Areenalla muustakaan yleisöstä. No hyvä jos joku tykkäsi, meille aika mitäänsanomatonta tohotusta.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut paikalla, mutta tsiigailin muutaman klipin Youtubesta. Ei sytyttänyt. Ehkä livenä oli parempi?

Vierailija
2/30 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puu kuulostaa levyllä hyvältä, mutta valitettavasti live-esiintyjäksi hänestä ei ole. Pakka levisi pahasti ja tuloksena suorastaan ala-arvoinen konsertti. Tosi pettynyt olo, meni rahat hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli myös firma ostanut tuonne liput pikkujoulun viettoon. Anna Puuta en itse kuuntele eikä keikka sytyttänyt. Lähinnä odotin, että milloin se loppuu.

Mietin, että kuinkakohan moni minun lisäkseni istuu siellä ilman että itse artisti tai keikka kiinnostaa yhtään. Varmaan aika moni, näin pikkujouluaikaan.

Vierailija
4/30 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missäs olette Anna-fanit? Miksette puolusta idolianne?

Vierailija
5/30 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai joko se nyt oli ja meni?

Vierailija
6/30 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkasin huvikseni Annan oman Instan eikä sielläkään kovin montaa hehkuttavaa kommenttia näy. Samat fanit jotka täälläkin puolustelevat Annaa ja haukkuvat Jenni Vartiaista. Pettymys varmasti monelle.

Vierailija
7/30 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin aiemmin tänään kahden kaverini kanssa, jotka olivat olleet tuolla ja kehuivat kummatkin sitä tosi hyväksi. Toinen ei yleensä kuuntele Anna Puuta, mutta toinen on ollut keikoilla aiemminkin. Olivat siis oikein vilpittömästi kummatkin sitä mieltä, että oli hieno konsertti. Kyseessä 30-35-vuotiaat naiset, katsomopaikoista en tiedä.

Vierailija
8/30 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin aiemmin tänään kahden kaverini kanssa, jotka olivat olleet tuolla ja kehuivat kummatkin sitä tosi hyväksi. Toinen ei yleensä kuuntele Anna Puuta, mutta toinen on ollut keikoilla aiemminkin. Olivat siis oikein vilpittömästi kummatkin sitä mieltä, että oli hieno konsertti. Kyseessä 30-35-vuotiaat naiset, katsomopaikoista en tiedä.

Luonnollisesti se ratkaisee, tykkääkö Puusta vai ei. Suuri osa yleisöstä on ollut tuolla pikkujouluissa koska on päässyt ilmaiseksi sisään. Ne jotka oikeasti fanittaa Puuta, toki tykkää vaikka tämä lukisi puhelinluetteloa ääneen lavalla. Hienoa silti että yleisöä on ollut paikalla.

Vierailija
9/30 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän siitä jonkun tykätäkin...?

Mä en pysty kuuntelemaan enkä katselemaankaan.

Vierailija
10/30 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se oli hyvä. Itse en ole edes mikään Anna-fani, mutta tykkäsin silti. Ainoa pettymys oli Annan asut, ensin kamelinvarvashaalari ja sitten joku pikkuhousuviritelmä, hopeanvärisiä molemmat.

Vierailija
11/30 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Annasta 10v sitten Idolsin aikaan. Tämä uusi avaruusfolio-ähellys on todella tekotaiteellista ja päälleliimattua. Eikä tuo nainen osaa liikkua lavalla lainkaan, huono live-esiintyjä. Saa varmaan taas kaikki Emma-pystit koska on Nelos-konsernin laulaja.

Vierailija
12/30 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se oli hyvä. Itse en ole edes mikään Anna-fani, mutta tykkäsin silti. Ainoa pettymys oli Annan asut, ensin kamelinvarvashaalari ja sitten joku pikkuhousuviritelmä, hopeanvärisiä molemmat.

Ei ollut hyvä vaan kamala pettymys. Maksoin kuitenkin lipuista yli 50 euroa. Sekavaa ja ammattitaidotonta touhua. Eikä Annan livelaulu riitä isolle areenalle. 

Vierailija
13/30 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin juuri tänään parikymppisen poikani kanssa tästä aiheesta. Siis siitä miksi ylipäätään sanoa mitään, jos ei ole muuta kuin negatiivisia ajatuksia asiasta. Mitä sillä saavuttaa? tahtoisiko joku ketjusta kertoa?

Vierailija
14/30 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin kyllä konsertista, Anna on aito ja sen jotenkin aisti konsertissa tosi vahvasti. Jotenkin ymmärrän häntä vielä enemmän kun taas luin tätä ketjua. On se rohkeaa vetää soolokeikka Areenalla.

Vierailija
15/30 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näin samanikäisten tuttavieni, jotka olivat ystäväporukallaan katsomassa tuota jakavan somessa samanlaisia päivityksiä. Mutta tuskin sitä nyt täällä kukaan uskoo.

Ainiin, ja yksi sukulainen oli miehensä kanssa katsomassa. Kai hekin pitivät koska kuvia jakoivat instassaan.

Vierailija
16/30 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin kyllä konsertista, Anna on aito ja sen jotenkin aisti konsertissa tosi vahvasti. Jotenkin ymmärrän häntä vielä enemmän kun taas luin tätä ketjua. On se rohkeaa vetää soolokeikka Areenalla.

Rohkea olet sinäkin, kun tähän ketjuun uskallat sanoa oman muista poikkeavan mielipiteen. Oliko Annan keikalla muita artisteja vierailemassa?

Vierailija
17/30 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtava spektaakkeli, ja upea kokemus. Anna Puu todisti upealla stadionkeikallaan olevansa maailmanluokan superstara. Vaikea uskoa, että maailmantähdetkään pystyisivät tästä juuri parantamaan.

Vierailija
18/30 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahtava spektaakkeli, ja upea kokemus. Anna Puu todisti upealla stadionkeikallaan olevansa maailmanluokan superstara. Vaikea uskoa, että maailmantähdetkään pystyisivät tästä juuri parantamaan.

Huutis! :DDDDDDDD maailmanluokan superstara? :D Ei stna.

Vierailija
19/30 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä ne kaksi vierailevaa laulajaa oli, Elastinen oli yksi mutta entä ne muut?

Vierailija
20/30 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Annan vanhemmasta tuotannosta, uudempi ei ole mielestäni yhtä hyvää. Minusta Anna tykkäsi itse esiintyä ja vaikutti olevan oikeasti innoissaan. Avaruusteemaa en oikein ymmärtänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän