Rick & Morty muuttui paskaksi silmänräpäyksessä
Ennen ylivoimaisesti paras nykyhetken sarja. Melkein kaikki jaksot olivat mestariteoksia.
Mutta tämän neljännen kauden kaikki jaksot ovat olleet surkeita!
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan. 2 ekaa kautta 6/5.
Todellakin. Ja kolmoskaudelta esimerkiksi Tales from the Citadel.
Mutta enää päähenkilöt eivät ole enää edes tunnistettavia.
Siis se animaatio? Ärkele jos ovat sen pilanneet. Poitsun lemppari ja itekkin tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Siis se animaatio? Ärkele jos ovat sen pilanneet. Poitsun lemppari ja itekkin tykkään.
Juuri se. :'(
Suojele poikaa äläkä anna katsoa neloskautta. Jää sitten vain kauniita muistoja.
Eih!! Miks kaikki hyvä aina pilataan
Vierailija kirjoitti:
En tykkää koko sarjasta.
Kiitos kuitenkin kun ilmoitit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suojele poikaa äläkä anna katsoa neloskautta. Jää sitten vain kauniita muistoja.
No voi veellä otsaan ja ky..ällä takaraivoon. En mä voi estää sitä katsomasta ja pettymästä. Perk.. että ärsyttää tuollainen kun pilataan hyvä sarja.
Tuo on K16. Ette kai pienille lapsille näytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi veellä otsaan ja ky..ällä takaraivoon. En mä voi estää sitä katsomasta ja pettymästä. Perk.. että ärsyttää tuollainen kun pilataan hyvä sarja.
Kai nyt yli 16-vuotias pettymystä kestää? Vai onko tuo K13 jos vanhempi katsoo yhdessä?
Täytyykin sitten katsoa se viimeisin kausi, jos se omasta mielestä olisi hyvä. Kun en vaan millään löytänyt sitä helmeä tuosta, en sitten millään. No, olen vissiin erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Täytyykin sitten katsoa se viimeisin kausi, jos se omasta mielestä olisi hyvä. Kun en vaan millään löytänyt sitä helmeä tuosta, en sitten millään. No, olen vissiin erilainen.
Jerrykö siellä kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on K16. Ette kai pienille lapsille näytä?
Älä nyt kauheasti järkyty kun olen antanut 13 vuotiaan katsoa sitä. Samalla katsoin itsekkin. Pidän ikärajoja ohjelmille suosituksena ja päätän itse mitä eivät saa katsoa.
Mistä te katsotte sitä? Jos on tosiaan huono niin harmittaa vähemmän, kun ei tule Netflixiin.
Minäkin aloin tykätä kolmannesta tai neljännestä jaksosta alkaen, en muista enää. Alku tuntui tylsältä ja lapselliselta kohellukselta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te katsotte sitä? Jos on tosiaan huono niin harmittaa vähemmän, kun ei tule Netflixiin.
Minäkin aloin tykätä kolmannesta tai neljännestä jaksosta alkaen, en muista enää. Alku tuntui tylsältä ja lapselliselta kohellukselta.
Latasin Pirate Baysta.
Kaikkein ensimmäinen episodi oli jostain syystä aika mitäänsanomaton. Nyt jos sen katsoo uudestaan niin ihan ok. Mutta olisivat aloittaneet vaikka siitä koirajaksosta.
Vierailija kirjoitti:
Eih!! Miks kaikki hyvä aina pilataan
Ihan mikä vaan sarja mikä jatkuu liian pitkään muuttuu paskaksi.
Showrunnerit vaihtuivat kolmoskauden jälkeen. Nelosesta eteenpäin taso tippui jyrkänteeltä.
Allekirjoitan. 2 ekaa kautta 6/5.