Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pauliinafit

Vierailija
01.12.2019 |

Onko muut blogin/instan seuraajat huomannut naisen muuttuneen ulkonäön? On selvästikkin tehnyt nenäleikkauksen ja jotain huulilleen. Hän on ennen puhunut kauneusleikkauksista avoimesti (rintaimplantointi) omassa blogissaan ja harmitellut kyseisen aiheen olevan vielä tabu. Miksiköhän ei ole tehnyt postausta näistä uusista operaatioistaan? Minusta nuo toimenpiteet ovat hyvin näkyvät, nenä on pienentynyt puolella ja huulista en osaa sanoa mitä niille on tehty, ei näytä siltä että olisi kyse pelkästä täyteaineesta. Tuo ylähuulen keskikohta on jotenkin pystyssä? Toivottavasti kirjoittaa operaatioistaan, nämä on minusta aina mielenkiintoisia nähdä ennen ja jälkeen:) Mutta on kyllä muuttunut paljon!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme sinut saa seuraamaan tuollaisen itsensäleikkelijän blogia?

Vierailija
2/4 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa ensimmäisessä viestissähän jo kerroin, mielenkiintoista nähdä ennen ja jälkeen. Omaa mielipidettäni en kertonut suuntaan tai toiseen operaatioiden onnistumisesta. Eräs suomalainen tubettaja joka on rankalla kädellä muokannut ulkonäköään, on tehnyt näistä aiheista videoita ja olen ne aina katsonut. Minusta on mielenkiintoista nähdä mitä kaikkea ihmiselle nykyään pystytään tekemään, kauneusleikkauksista sukupuolenvaihdokseen. Itse en kuulu niihin henkilöihin jotka operaatioita teettävät ja siksi varmasti olenkin niin kiinnostunut näkemään juttuja ja tuloksia niistä kun ovat tosiaan itselle kuitenkin niin kaukainen aihe. Kaikenlainen tiede on kiinnostavaa ja katson paljon dokumentteja ja sellaisia itse kerrottuja kokemuksia kaikista aiheista:) Luen monenlaisia blogeja, fitnesjuttuja, sisustusta tai matkustelua.. Samapa tuo, utelias olen kaikenlaisille asioille ja maailman menolle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh... mitä nää nykynaiset itellää teettää, ei ymmärrä.. tuoko on sit kaunista jonkun mielestä, on kuin seinään törmännyt tuon tynkänenän kanssa...

Vierailija
4/4 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v****