Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako joulukalenteria teillä on lapsille ja minkälaisia? Onko sinulla joulukalenteria?

Vierailija
01.12.2019 |

Meidän lapsille on molemmille partiolaisten kalenteri ja valitsemansa kalenterit. Tyttö 3v halusi Hello kitty- suklaakalenterin ja poika 8v Lego Star Wars- kalenterin.

Itselläni ei tänä vuonna ole joulukalenteria, koska viime vuoden kosmetiikka-kalenteri osoittautui pettymykseksi.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v tytär halusi Muumi suklaakalenterin.

Mulla vaan kuvakalenteri tänä vuonna.

Vierailija
22/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joulukalenteri eikä lapsia 😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on fazerin suklaakalenterit, minulla lahjaksi saatu teekalenteri. Lisäksi seurakunnan jakama mietelausekalenteri yhteisenä.

Vierailija
24/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä aikuisilla ihmisillä on suklaakalentereita? 😅

Vierailija
25/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai joulukalentereita ylipäätään. Eikö se ole pikkulasten juttu?

Vierailija
26/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia, mutta itselleni ostin Lookfantastic-kaupan kosmetiikkakalenterin. Tarkistin ensin sisällön netistä ja totesin hyväksi, tämä pitää mainita ennen kuin ensimmäinen "miksi ostat turhaa krääsää jota heität sitten roskiin" huutaja tulee tähän mesoamaan.

Vierailija
27/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella Ryhmä Hau -suklaakalenteri, mulla partiolaisten ja otettiin viä kirkolta paperikalenteri, kun niitä nyt siinä oli jaossa.

Partiolaisten kalenteri on loistava, rakastan ideaa, että luukun kuva päivittää kalenterin kuvaa!

Vierailija
28/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on haribojoulukalenterit ja sitten on yhteinen kalenteri johon täytän itse jokaiselle vuoronperään jonkun pienen yllätyksen. Tämä on lapsista ehkä se paras joulukalenteri. 😊

Vierailija
29/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on itse tehdyt kestokalenterit, joiden yllätyspussien täyttämisen kanssa tuskailen ja myöhästyn joka vuosi 😅. Tänään sieltä löytyi tontulta kirjeet, että voisivat kirjoittaa lahjatoiveensa Joulupukille ja huomenna taitaa löytyä toinen kirje, jossa kiittää kirjeestä ja kertoo toimittaneensa sen Pukille. Joku vuosi voisi kehitellä vaikka tarinan, tosin se on vaikeaa useamman kalenterin kanssa, ellei tee useampaa tarinaa 🤔.

Itselleni on paikallisen sanomalehden arpakalenteri ja työkaverilta ostin partiolaisten kalenterin, ihan vaan kannatuksen vuoksi. Petyin kyllä nousseeseen hintaan, eikä ole edes arvontaa mutta onneksi kiva kuva sentään.

Vierailija
30/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsille tein kalenterin vanerista, joulukankaista ja virkkasin siihen 24 pussukkaa, joihin sitten jotain pientä ostin. Nyt teini raahasi sen komerosta vinkaten, että tämän vois ottaa käyttöön. Kalenteri on siinä mielessä hyvä, että sitä voi uudistaa vaihtamalla siihen jouluisia koristeita. Minulle lapsena isä teki tyhjistä tulitikkuaskeista kalenterin, askit juuri sopivia pienille yllätyksille.

Vierailija
31/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella Lindtin suklaakalenteri ja sai lahjaksi korukalenterin.

Itse olisin ostanut partiolaisten kalenterin, vaan eipä ollut myyjiä missään, ostin sitten ihan tavallisen kuvakalenterin kaupasta.

Miehellä sanomalehden kylkiäiskalenteri.

Ja pitäis se akuankkakin jossain olla

Vierailija
32/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lapsella on Lego Star Wars -kalenteri. Oli kyllä törkeän hintainen, mutta Joulu on vaan kerran vuodessa ja niitä vuosia mahtuu melko vähän lapsuuteen joten menkööt.

Vierailija
33/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v lapsella mars-suklaakalenteri ja veikkauksen arpakalenteri. Meillä aikuisilla veikkauksen arpakalenterit.

Vierailija
34/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kalentereita pitäisi olla enemmän kuin yksi per lapsi???

Samaa ihmettelin. Jos on saanut vaikka isovanhemmilta toisen vaikka oli jo itse ehtinyt ostamaan, tai isä ja äiti asuu erillään ja lapsi seilaa niiden välillä niin jotenkin ymmärrän, mutta miksi kotona pitäisi olla 4 suklaakalenteria ja 3 erilaista lelukalenteria, ja siihen päälle vielä pari kuvakalenteria?

Vierailija
35/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt ja aina perinteinen kuvakalenteri. Teinityttärellä on myös kuvakalenteri ja 11 v pojalla Legon Harry Potter- kalenteri. Suklaakalfnteri ei ole ollut ikinä, koska tykätään, että visuaalinen puoli on tärkein.

Vierailija
36/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kalentereita pitäisi olla enemmän kuin yksi per lapsi???

Kyllä minulla ja siskollani lapsena oli aina kaksi kalenteria per naama enkä tiedä mikä ongelma siinä on. Ei nyt kymmentä tarvitse ostaa per lapsi, mutta jos lapsi haluaa vaikkapa kuva- ja suklaakalenterin, niin miksi ei?

Vierailija
37/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai joulukalentereita ylipäätään. Eikö se ole pikkulasten juttu?

Mä oon 40v ja hommaan kuvakalenterin joka vuosi. Avataan luukut yhdessä miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi