Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulluimmat, sekopäisimmät asiat, joita olette parisuhteessa tehneet tai kokeneet?

Vierailija
30.11.2019 |

Täältä on näköjään aiempi aiheeseen liittyvä ketju poistatettu, en kyllä ymmärrä miksi.
Tänne siis asioita, jotka ei ole ihan terveen esim seurustelusuhteen merkki. Tai millasen parisuhteen vain.

Laitan itse vasta myöhemmin omia tekojani, ettei ketju keskity minun haukkumiseen pelkästään.

Sana on vapaa, ei tarvitse ujostella. Kuka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven.. eli kaikilla meillä on omat vikamme.. ei se tarkota että koko loppuelämänsä olisi yhtä tyhmä, jos jossain suhteessa on toiminut kuin mielenvikainen. Itse olen ainakin kehittynyt niistä ajoista, enkä enää käyttäytyisi kuten nuorempana käyttäydyin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron yhden toisen henkilön tekemän teon.

Ystäväni kävi heittämässä miesystävänsä pyörän sillalta alas, kun näki sen baarin edessä.

Vierailija
2/7 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittänyt murtautua poikaystävän kämppään, kun ei ollut kotona.

Oveen jäi mukavat jäljet....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkunut talvella rappukäytävässä ilman ulkovaatteita. Silloinen heilani heitti minut ulos pakkaseen mutta ei heittänyt vaatteitani perään, hakeuduin läheisen kerrostalon rappukäytävään.. en muista miten pääsin rappuun, onko silloin ollut vielä ovet auki vai päästikö joku minut. 

Kamala edes muistella, hävettää.

Vierailija
4/7 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi naisystävä suuttui ja rikkoi varmaan useammalla tuhannella eurolla omia tavaroitaan. Totesin vain, että taisi itkupotkuraivarit käydä aika kalliiksi ja poistuin paikalta.

Vierailija
5/7 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuin parikymppisenä jostain niin paljon, että heitin pesuvadillisen kylmää vettä silloisen poikaystäväni päälle. Siinä seisoi eteisessä vettä valuen.

Vierailija
6/7 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen tuleva ex ja menevä lehmä sekaantui naisen murhaan jonka kanssa olin menossa

Vierailija
7/7 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin miestä mustasukkaisena autolla, oli julmetun huono keli ja räntää satoi. Yritin pimeällä metsätiellä pysyä perässä mutta en liian lähellä, sohjoisessa kurvissa lähti auto ympäri ja löysin itseni uppoavasta autosta. Kyllä, olin mennyt jään läpi jorpakkoon.

Onneksi joku siellä sysipimeässä korvessa oli tämän nähnyt, ja olen tässä vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi