Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla joululomaa töistä?

Vierailija
30.11.2019 |

Oletko tyytyväinen lomasi pituuteen?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulunpyhät töissä ja lisävapaatkin maksetaan rahassa, eli normi 2 vp.ta viikossa. Eli ei lomaa

Vierailija
22/40 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan, herra iso johtaja arpoo parhaillaan kenen pärstä mielyttää ja kenellä on ollut ruskein kieli. Totuuden torvet, vaikka olisivat kuinka ahkeria tahansa, eivät tässä lotossa voita. Ja uskokaa tai älkää tämä on tosi.

Työtyytyväisyys, lojaalisuus ja työpaikkauskollisuus ovat kaukana tästä lafkasta ja työpaikan vaihto todellakin ensi vuonna suunnitelmissa. Maaliskuussahan on se paras vaihto kuukausi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomalla 18.-20.12. sekä 23.12. Jouluna meillä on muutenkin vapaata.

Vierailija
24/40 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kamalaa, jos lomaa pystyisi pitämään vaan 5 viikkoa ja joka päivä pitäisi olla sen 7,5h töissä. Paljon paremmin jaksaa, kun töitä voi tehdä joskus enemmän ja pitää vastaavasti tunteja pois esim. jouluisin pidemmän pätkän.

Vierailija
25/40 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä saa koskaan lomailla joulun aikaan. Todennäköisesti pyhät menee töissä.

Vierailija
26/40 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain ja sain sen mitä halusinkin eli 20.12-2.1. Ja kiva juttu se, että loppiainen osuu nyt maanantaille eli 2pvän työvko joulun/uudenvuoden jälk ja sitten taas 3 vapaapäivää ja hiema lyhyempi 4-päiväinen viikko arjen aloittajana :)

Tuli tuossa 15v alalla täyteen niin nyt alkaa rullaamaan 38pvän vuosilomaoikeus+palkattomat joita välillä otan niin siihen päälle 😁

Vierailija
27/40 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
28/40 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä. Työkaverini ovat lomalla, koska meidän yksikkö on kiinni välipäivät. Itse saatan joutua sijaiseksi toiseen yksikköön, mutta kaipa kohtaloni selviää viimeistään juuri ennen joulua. Tympeää, koska en voi suunnitella mitään etukäteen. Ei haittaa silti mennä töihin välipäiviksi, koska rauhallistahan siellä on.

Vierailija
29/40 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 pv joululoma. Olen tyytyväinen.

Vierailija
30/40 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, 2 viikkoa pakkolomaa. Työt tehdään sitten palkatta kotoa tuon aikaa.

Vierailija
31/40 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 viikkoa, olen tyytyväinen.

Vierailija
32/40 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen viikon loma ja olen siitä ikionnellinen.

Vierailija
33/40 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan ihanassa työpaikassani sain aina jouluna vapaata, kun vetosin siihen, että vanhempani asuvat Lapissa ja odottavat minun viettävän joulun siellä. Työtoverit joskus valittivat suosimisesta, mutta ymmärsivät kuitenkin , etten niin kauas lähde parisi päiväksi.

En sitten koskaan riidellyt talvilomasta koulujen hiihtoloman aikaan.

Vierailija
34/40 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2

Olet siis oikeiden veronmaksajien elätti kunnalla tai valtiolla?[/

Juu, olen kunnalla veronmaksajien elätti. Minä hoidan päiväkodissa kunnon veronmaksajien lapset. Meitä on muitakin veronmaksajien elättejä, mm. sairaanhoitajat, lähihoitajat, liikuntapaikkojen hoitajat, koulujen ja vanhainkotien keittiöhenkilökunta ja siivoojat. Sekä tietenkin opettajat, joilla on vielä pidempi loma kuin meillä muilla, joilla on vaan tuo 7,5 viikkoa. Ihan turhaa työtähän me teemme, mutta onhan nää kivoja suojatyöpaikkoja.

Vierailija
35/40 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.. Pakko olla "lomalla", koska olen oppilaitoksessa töissä ja meille tulee lomautusta. . Max. 3 viikkoa.

Vierailija
36/40 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, koska vaihdoin työpaikkaa keväällä ja mies syksyllä. Lapsen päiväkoti kiinni 2 viikkoa. Järjestän seuraavasti: 23. ja 27.12. teen etukäteen lauantaipäivinä ja otan saldovapaina, 30. ja 31.12. palkattomina ja 2.1. ja 3.1. meen töihin ja palkkaan lastenhoitajan.

Vierailija
37/40 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani on kiinni 21.12-6.1 joten tuleehan siinä lomaa! Arkipyhiä, palkallisia vapaita ja pekkasia.

Vierailija
38/40 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun ei useimpien vuosien tapaan pääse jouluksi duuniin tuolapalkalla chillailemaan ja Netflixiä kattelemaan.

Joutuu pohjoseen loman viettoon ja rahan tuhlaukseen lähtemään.

Vierailija
39/40 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-mainen uusi pomo laittoi kaikki lapsettomat töihin 23. ja 27. päivä, koska eihän meillä ole perhettä, hyvin joudetaan töihin. Aikaisemmin noita välipäiviä on voinut tehdä etukäteen tai ottaa palkattomana, mutta nyt ei tule kuuloonkaan.

Vierailija
40/40 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen pyytänyt ja saanut palkatonta vapaata lisäksi niin, että jäin lomille viime perjantaina ja palaan töihin tammikuun puolivälissä. Määräaikaisista työsuhteista johtuen minulla on ollut viimeksi yli 2 viikon loma 1,5 vuotta sitten, ja päätin, että nyt on aika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi