Jos olen kirjautunut ulos Tinderistä yli kaksi vuotta sitten ja poistanut sovelluksen tabletistani, niin...
onko sama vanha tilini vielä olemassa? Jos siis nyt asentaisin Tinderin uudestaan, niin palautuisiko se vanha tilini vain takaisin vai pitääkö minun tehdä kokonaan uusi?
Kommentit (8)
Jos vaan kirjauduit ulos, niin siellä se on.
Vierailija kirjoitti:
Tinder siis ei poista profiileja esim. vuoden tai puolen vuoden käyttämättömyyden jälkeen kuten monet deittisivustot tekevät?
somejättien tehtävä on kerätä tietoa. joten eivät välttämättä ala kovin kevyin perustein tilejä poistelemaan. en ole tuota juttua käyttänyt, mutta yleensä erilaisissa paleluissa on sellainen juttu että sähköpostiin lähettävät linkin tai kertakäyttöisen salasana, jos entinen on unohtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder siis ei poista profiileja esim. vuoden tai puolen vuoden käyttämättömyyden jälkeen kuten monet deittisivustot tekevät?
On aika hyvä uskoista ajaella, etä jokin sme tai mikään muukaan vasaava (deitti)sovellus automaattisesti poistaisi profileita.... Selittääköhän tämä Ap:n tapaus sitä miksi minusta olen joitain kertoja ollut ihmeissäni kun minusta on tununut, että joillakin palvelimilla olisi ollut profileiden joukossa samoja profileita kuin yli vuosi sitten, jolloin viimeksi katsastin tarjontaa,.. Ja moni näistä kai siten unohdetuista profileista moni vaikutti tai vaikuttaa ihan varteenotettavilta. - Aatelin jo, että saattaisivatko olla palvelimen ylläpidon käyttämiä valeprofileita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta ei näytä niitä uusille. Ainakaan vuoden sisään ei poista. Pysyy toisen mätseissä, vaikka ei käyttäisi.
Bumble ja jotkut muut, etenkin semmoiset josta joutuu maksamaan, että voi lähettää viestejä, näyttävät vanhojakin, hylättyjäkin profiileja aktiivisina, ainakin jos ovat suosittuja. Markkinointikikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta ei näytä niitä uusille. Ainakaan vuoden sisään ei poista. Pysyy toisen mätseissä, vaikka ei käyttäisi.
Bumble ja jotkut muut, etenkin semmoiset josta joutuu maksamaan, että voi lähettää viestejä, näyttävät vanhojakin, hylättyjäkin profiileja aktiivisina, ainakin jos ovat suosittuja. Markkinointikikka.
Niin joo, siis, tämä pätee ainakin Tinderissä jos ennen poistamista ruksasi, ettei näytetä uusille. En tiedä mitä tapahtuu, jos vaan poistaa sovelluksen.
Sun pitää itse poistaa se tili. Löytyi kolmisen vuotta sitten asetuksista, en tiedä enää miten toimii nykyään.
Tietääkö kukaan?