Menisitkö Linnan juhliin
Kommentit (30)
Voisin mennä kireissä uimahousuissa ilman mitään muuta.
Ahtaus ja väentungos ei houkuta.
Vieraita on liikaa tiloihin nähden.
Kättelyt pelkästään uuvuttavan kestoiset jonotuksineen.
Ainoa ohjelmanumero tanssit. Ja kättelyyn jonotus. Syöminen ja booli.
Sen verran utelias olen et joo, kerran kävisin! Mieluusti kutsu nyt pian, ennenkuin ihan täysin mummo-osastolta näytän...
N49
Vierailija kirjoitti:
Toki menisit. Ja kättelyn jälkeen jäisit jumittavasti poseilemaan sen kameran eteen lambada-liikkein.
-ei olisi varaa
-en halua pärstääni telkkariin ja kolttuani kaiken kansan arvioitavaksi
-kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta
Eli en menisi.
Mielestäni Linnan juhlat ovat harvinaisen vastenmielinen pönötysnäytelmä, ja varsinkin se, että vuodesta, vuosikymmenestä toiseen siellä on ne samat poliitikot, Kanervat ja muut. Ja sitten jotain tähdenlentojulkkiksia. Olen aina vierastanut moisia "eliittijuhlia", en koe niitä itselleni mielekkääksi tavaksi viettää itsenäisyyttä. En seuraa niitä televisiosta, en arvosta niissä kekkaloivia, en halua nähdä enää yhtään poliitikonretkua kantamassa vastuuta. En voi sietää pönötystä missään muodossa, siksi en sitä harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ohjelmanumero tanssit. Ja kättelyyn jonotus. Syöminen ja booli.
Itseasiassa siellä on kuulemma paljonkin erilaista musiikkiohjelmaa yläkerran pienemmissä salongeissa. Pitää vain löytyy itselle mieluisin genre =)
En menisi, koska vaikka olisin kuinka laitettu niin olisin silti jollain tavalla homssuinen, sosiaalisesti kömpelö eikä minussa ole karismaa.
Olen saanut kerran kutsun. Oli hienot juhlat. Viihdyin hyvin. Kampaaja teki kauniin kampauksen ja iltapuku kaupasta. Korut lainasin lähipiiristä. Erilainen itsenäisyyspäivä juhlavuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki menisit. Ja kättelyn jälkeen jäisit jumittavasti poseilemaan sen kameran eteen lambada-liikkein.
Twerkkaisin kameran eessä.
Unohdin sanoa että olen mies. Sorry jos mielikuva oli eri.
Vierailija kirjoitti:
Ahtaus ja väentungos ei houkuta.
Vieraita on liikaa tiloihin nähden.
Kättelyt pelkästään uuvuttavan kestoiset jonotuksineen.
Hikoilet siellä jossain olkaimettomassa, ja ulkona jäädyt.
Jatkoilla tiukantärkätyt vieraat vapautuvat tyyliin H Lampela & kulloinenkin blondi.
Toki. Sale ja Jenska on symppiksii, pääsisin korjaamaan kamalat vanhojentanssimuistot jollain vähän tyylikkäämmällä prinsessahetkellä, tapaisin mielenkiintoisia ihmisiä ja olen myös utelias näkemään mitä siellä tapahtuu kameroilta piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twerkkaisin kameran eessä.
Yllätysmomentti. TUOTA en osannut odottaa ! Oot mahoton epeli!
En menisi. En arvosta tätä presidenttiparia edes sen vertaa että näkisin vaivaa lähteäkseni sinne.
En menisi. Mun mielestä ne näyttää niin tylsiltä etten jaksa niitä edes töllöstä katsoa.
Minulla ap:llä on silloin synttärit, joten olisihan se vaihtelua. Mutta mutta...se hössötys, pönötys, etiketti jne.
En pahemmin kestä näitä kevytpop-esiintyjiä a` la Elastinen ja Abreu, joita nykyään buukataan kevyille jatkoille.
Kabinettien ohjelmisto voisi mieluummin olla vaikka Apocalypticaa, klassista ja poprockia samassa paketissa. Tai joku oikeasti kiinnostava laulaja. Vaikka Emma Salokoski, Tarja Turunen, Maija Hapuoja.
En hirveästi ainakaan telkkarikatsojan roolissa noista pirskeistä perusta, mutta kyllä mä ihan pelkästä uteliaisuudesta jo menisin. Aika todennäköisesti kyseessä olisi tilaisuus joka ei toistu, joten yrittäisin kyllä käydä pirskeet katsastsmassa.
Yleensä kutsu mielletään suosionosoitukseksi. Sitähän se onkin, mutta itseäni ahdistaisi se kauhea vaivannäkö ja jäykkyys mikä noihin kinkereihin kuuluu.