Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan poikki, enkä saa apua mielenterveys ongelmaani. :(

Vierailija
30.11.2019 |

Olen kahden lapsen äiti. Toisen synnytyksen jälkeen sairastuin ahdistushäiriöön ja pelkään sairauksia kokoajan. Siis vain itselläni, onneksi en kyttää lapsiani ja miestäni.

En osaa suhtautua mihinkään tuntemuksiin fiksusti, jos kaulaa kiristää tai vihloo sekä kutittaa ajattelen heti, että siellä on joku patti. Tai en uskalla suihkussa kunnolla pestä itseäni, koska pelkään tuntevani jotain. En uskalla katsoa itseäni enää peilistä kunnolla, varsinkaan kaulaani. Pelkään että siellä näkyy joku mollukka. Jos mahallaan makaan ja tuntuu oudolle, ajattelen heti siellä olevan kasvaimen. Suurin pelkoni on imusolmukesyöpä. Jos minua kutittaa jostain, jos joskus herään yöllä siihen että on kuuma ja kainalot hiessä olen ihan varma tästä taudista.

Minulla on purenta ongelma, joka varmaan selittää paljon niska ja kaulalihasten kireyden, mutta osaa ajatella niin.

Olen asiakkaana julkisella mielenterveys polilla. Mutta ensin sain vain lääkkeet joista olo paheni. Olin monta kuukautta jonossa kunnes pääsin vihdoin juttelemaan psykiatriselle sairaanhoitajalle. Mutta ongelma, etten koe sen auttavan. Jos kerron, että minua tällä hetkellä ahdistaa tämmöinen tuntemus tai pelkään tätä asia vain sivuutetaan tai sanoo mielen tekevän oireita.

Haluaisin terapiaa. Luulin että käynneillä jotenkin opeteltaisiin suhtautumaan eri tavalla asioihin ja käsittelemään pelkoa sekä rauhoittamaan kehoa. No, Ainostaan sanottiin että voisin saada linkkejä youtubeen erilaisiin harjoituksiin mitä olenkin tehnyt..

Ei ole varaa nyt yksityiseen, olen kodinhoidon tuella. Turhauttaa vaan niin kovasti, tahdon eroon tästä vaivasta ja nauttia elämästä. Murehtia vasta sitten jos sairastun! En jaksa enää!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Mietin tuota sun tilannettasi ja miten voisi jeesiä jollain järkevällä tavalla sua ja googlettelin kaikennäköisiä ratkaisuja miettien että jos olisin samassa tilanteessa.

Tässä 1 vaihtiehto (lue loppuun saakka, please, ennen kuin tyrmäät)

Yksi tilannettasi konkreettisesti helpottava asia, olisi vuosittainen terveystarkastus. Se on luotettava ja kätevä tapa selvittää mitä terveydellesi ja hyvinvoinnillesi kuuluu.

Kerroit ettei ole varaa yksityiseen terveystarkastukseen. Vertailin hinta laatu suhdetta ja :

Hinta on edullisimmillaan 109e (Huoleton-terveystarkastus/Mehiläinen).

Se on erittäin perusteellinen ja siinä selviää "tämänhetkinen terveydentilasi sekä  terveyteesi mahdollisesti tulevaisuudessa vaikuttavat tekijät sekä se, miten niihin voidaa ennalta vaikuttaa".

Jos säästät tuon summan niin 109e/ 12 kk = 9e kuukaudessa hillopurkkiin säästöön.

Vierailija
2/2 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka! Mietin tuota sun tilannettasi ja miten voisi jeesiä jollain järkevällä tavalla sua ja googlettelin kaikennäköisiä ratkaisuja miettien että jos olisin samassa tilanteessa.

Tässä 1 vaihtiehto (lue loppuun saakka, please, ennen kuin tyrmäät)

Yksi tilannettasi konkreettisesti helpottava asia, olisi vuosittainen terveystarkastus. Se on luotettava ja kätevä tapa selvittää mitä terveydellesi ja hyvinvoinnillesi kuuluu.

Kerroit ettei ole varaa yksityiseen terveystarkastukseen. Vertailin hinta laatu suhdetta ja :

Hinta on edullisimmillaan 109e (Huoleton-terveystarkastus/Mehiläinen).

Se on erittäin perusteellinen ja siinä selviää "tämänhetkinen terveydentilasi sekä  terveyteesi mahdollisesti tulevaisuudessa vaikuttavat tekijät sekä se, miten niihin voidaa ennalta vaikuttaa".

Jos säästät tuon summan niin 109e/ 12 kk = 9e kuukaudessa hillopurkkiin säästöön.

Oliko tämä Mehiläisen mainos? Ovelaa sinänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi