Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen sänky olisi muuttaessa helppo?

Vierailija
30.11.2019 |

Tarvisin uuden nukkumispaikan, mutta ollaan muuttamassa mahdollisesti pian. Minkälainen sänky olisi kätevä? Myös joku sohva kävisi, kunhan sen saa mukavaksi nukkumispaikaksi esim. petarin avulla.
Meillä on vanha talo ja kapea eteinen, isoja huonekaluja aika epäkätevä käännellä täällä. En halua koota, purkaa ja koota uudelleen jotain isoa kokonaisuutta. Ideoita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Futon taitaa olla yksi helpoimmista, jos se omaan makuun sopii.

Vierailija
2/12 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä patja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapatja missä pumppu 👍

Vierailija
4/12 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Futon tuli itselläkin mieleen.

Vierailija
5/12 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ehdotuksista. Olen nähnyt meillä sokeritoukkia vessassa enkä tämän takia uskaltaisi nukkua pelkällä patjalla. Futon kai on aika matala, mutta kuitenkin lattiasta irti. Ehkä se olisi kokeilemisen arvoinen.

Ilmapatjaa olen kokeillut joskus :D meillä oli claes ohlsonin alesta ostettu. Laatu oli aivan surkea. Kaksi kertaa kävin sen vaihtamassa, kun puhkesi heti normaalissa käytössä,sitten luovutin. Ap

Vierailija
6/12 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

futon

Vierailija
7/12 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokeritoukka pääsee mihin vaan

8/12 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ehdotuksista. Olen nähnyt meillä sokeritoukkia vessassa enkä tämän takia uskaltaisi nukkua pelkällä patjalla. Futon kai on aika matala, mutta kuitenkin lattiasta irti. Ehkä se olisi kokeilemisen arvoinen.

Ilmapatjaa olen kokeillut joskus :D meillä oli claes ohlsonin alesta ostettu. Laatu oli aivan surkea. Kaksi kertaa kävin sen vaihtamassa, kun puhkesi heti normaalissa käytössä,sitten luovutin. Ap

Ei niitä toukkia talvella ole, tai sitten on samat osuma mahdollisuudet kuin salamalla.

Itselläkin muutto edessä ja suunnittelen sohvaa tai patjaa ensimmäiseksi, koska nukun muutenkin sohvalla, tämä nykyinen sohvasänky saa lentää roskikseen, onjo vuodelta nakki ja kivi.

Vierailija
9/12 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuupussi

10/12 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensimmäinen valinta muuten tarvitsee vain olla käytössä sen aikaa jotta saat hankittua paremman kotiinkuljetuksella.

Vierailija
11/12 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä vanha lasten sänky 80 cm ja siinä taittorahin patja. Huomasin sohvalle siirtyessä tänään, miten pirun epämukava se sänky ja patja on. Ajattelin antaa sängyn pois ja säästää taittopatjat vieraspatjana. Ap

Vierailija
12/12 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkopatja irrotettavilla jaloilla lienee helpoin, ei ole iso vaiva ruuvata jalkoja irti jos niiden kanssa ei mahdu ulos.