Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelua ulkonäön perusteella

Vierailija
30.11.2019 |

Olen törmännyt tämmöisiin juttuihin että ei palvella mukamas niin hyvin jos asiakkaan ulkonäkö ei miellytä voitko samaistua? :D ja kertokaa omia kokemuksia jos on miten on näkyneet.

Eli siis vaikkapa puhelinkaupassa niin onko myyjä ollut tökerö eikä ole neuvonut tarpeeksi tai mitä vaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tapahtuu tuota joka paikassa.

Vierailija
2/8 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin kassa ei suostunut tervehtimään. Huomautettuani asiasta röyhkeili että oli arvellut että minä en tervehtisi. Hommasin klopille potkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu on. Edelläni olevaan resupekkaan verrattuna sain parempaa palvelua ja takani tullut fitnespommi vasta palvelua saikin.

Ero kuin maalla ja kuun pimeällä puolella.

Vierailija
4/8 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena naisena en saanut useinkaan pienemmissä ns paremmissa liikkeissä oikeastaan minkäänlaista palvelua. Usein jopa myyjät saattoivat lähteä nyrpeänä varjostamaan, etten vaan pihistäisi mitään. Näissä tapauksissa vein rahani muualle. Tämä oli aika yleistä ja uskoisin että on vieläkin.

Vierailija
5/8 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ne nuoret komistukset palvelee kauniiiiiiiiiita fitnesmisuja kukkeli pystyssä

Vierailija
6/8 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin olen huippuhyvännäköisen kaverini kanssa liikkuessani huomannut että hänelle annetaan hieman tylyä ja ylimuodollisen jäykkää palvelua. Ikään kuin sillä yriteltäisiin todistella että palvelun taso ei riipu ulkonäöstä.

Vierailija
7/8 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin naisaspat lirkuttelevat, eilenkin tein 700€ ostoksen, hyvä ettei mimmi kaulassa roikkunut...

Tottahan se on, että ulkonäöllä myydään mitä vain. Eikä siinä mitään pahaa, ennemmin ostan tonnin tuotteen kauniilta naiselta kuin möhömahaiselta mieheltä jos palvelu muuten on sama.

Vierailija
8/8 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Näitä tarinoits kuulee aina, mut aika harvoin siihen törmää.

Moni esim kenkäkauppa ja kultasepänliike kyllä arvioi ulkonäön perusteella asiakkaan varallisuustasoa ja samalla sitä, että miltä hintatasolta tuotteiden esittele aloitetaan. Mut yleensä tämä ei ole minusta ongelma, vaan ihan hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän