Asiakaspalvelua ulkonäön perusteella
Olen törmännyt tämmöisiin juttuihin että ei palvella mukamas niin hyvin jos asiakkaan ulkonäkö ei miellytä voitko samaistua? :D ja kertokaa omia kokemuksia jos on miten on näkyneet.
Eli siis vaikkapa puhelinkaupassa niin onko myyjä ollut tökerö eikä ole neuvonut tarpeeksi tai mitä vaan.
Kommentit (8)
Lidlin kassa ei suostunut tervehtimään. Huomautettuani asiasta röyhkeili että oli arvellut että minä en tervehtisi. Hommasin klopille potkut.
Huomattu on. Edelläni olevaan resupekkaan verrattuna sain parempaa palvelua ja takani tullut fitnespommi vasta palvelua saikin.
Ero kuin maalla ja kuun pimeällä puolella.
Nuorena naisena en saanut useinkaan pienemmissä ns paremmissa liikkeissä oikeastaan minkäänlaista palvelua. Usein jopa myyjät saattoivat lähteä nyrpeänä varjostamaan, etten vaan pihistäisi mitään. Näissä tapauksissa vein rahani muualle. Tämä oli aika yleistä ja uskoisin että on vieläkin.
Toki ne nuoret komistukset palvelee kauniiiiiiiiiita fitnesmisuja kukkeli pystyssä
Enemmänkin olen huippuhyvännäköisen kaverini kanssa liikkuessani huomannut että hänelle annetaan hieman tylyä ja ylimuodollisen jäykkää palvelua. Ikään kuin sillä yriteltäisiin todistella että palvelun taso ei riipu ulkonäöstä.
Minulle ainakin naisaspat lirkuttelevat, eilenkin tein 700€ ostoksen, hyvä ettei mimmi kaulassa roikkunut...
Tottahan se on, että ulkonäöllä myydään mitä vain. Eikä siinä mitään pahaa, ennemmin ostan tonnin tuotteen kauniilta naiselta kuin möhömahaiselta mieheltä jos palvelu muuten on sama.
En tiedä. Näitä tarinoits kuulee aina, mut aika harvoin siihen törmää.
Moni esim kenkäkauppa ja kultasepänliike kyllä arvioi ulkonäön perusteella asiakkaan varallisuustasoa ja samalla sitä, että miltä hintatasolta tuotteiden esittele aloitetaan. Mut yleensä tämä ei ole minusta ongelma, vaan ihan hyvä.
Minulle tapahtuu tuota joka paikassa.