Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljos ottais Nykkiin käyttörahaa, 5 päivää ja kaks henkee?

Vierailija
05.06.2006 |

Ei hajuakaan, paljon siellä menee...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellit on tosi kalliita, kuten ruoka ja juomakin. Jos aiotte shoppailla ja nauttia yöelämästäkin, sanoisin että vähintään tonni, kaks sataa per päivä. Sekin vähän alakanttiin.

Vierailija
2/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sit vähän käydä shoppaa ja dainaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeehan ei oo pakko käyttää ...mutta se on ihan kamala paikka olla jos tarvii joka penniä harkita ja venyttää. Ette kai tekään siellä asti usein käy? Eikun elämä risaseks. : )

Vierailija
4/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielläkin menee vähän sesonkikohtasesti esim. vaatteiden hinnat.

Vierailija
5/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä varmasti meinaan saa sitä rahaa kulumaan :P

Viettäkää mukava loma!

*kateudesta vihrä*

Vierailija
6/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettavaa on kuulemma niiiiiiiiin paljon, joten ota niin paljon kun pystyt vaan ottamaan! Ettei sitten harmita jos jää jotain ihanaa ostamatta.

Sano mun kamulle terkkuja jos törmäät! ;)

Vierailija
7/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin vuos sitten ja kahdelta yhteensä meni alle satanen syömiseen päivässä. Perus bagel-aamiainen ei montaa taalaa maksa ja olikohan suunnilleen 47. kadun kieppeillä kun oli paljon edullisia etnorafloja. On niitä muuallakin. Tietty jos haluu gourmeeta niin yhteen safkaan saa uppoon tonnin.

Viikon bussi/metrolippu oli muutaman kympin ja ainakin mun mielestä ihan ehdoton. Julkinen liikenne toimii tosi hyvin.

Mä luulen et meillä meni max. pari sataa päivä kun ei hirveesti osteltu. (No vähän kameraoptiikkaa oli pakko ostaa kun se on sielä puoli-ilmaista)

Vierailija
8/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Käytiin siis viikon aikana joka päivä ravintolassa syömässä väh. kerran;40-60 dollaria kerta+ muut päivän aikana ostetut syötävät,kahvit yms. sekä juomarahat). Ja tuolla summalla syötiin ihan mukavissa ravintoloissa.

Pari taksi matkaa sekä junaliput Long Islandille ja takaisin ja metrolippuja teki yhden 100 dollaria. Muihin " turisti-juttuihin" (mm. hevosajelu keskuspuistossa, lauttamatka vapauden patsaalle,liput Empire State B:hen, museoon...) n. 100 dollaria.

Yöelämään (2 kert. jonkin sortin klubilla) sekä juomia hotellin omassa yökerhossa n. 200 dollaria. (vaikka mitään kännejä ei joisikaan, drinkit on tosi kalliita nykissä, mä en pidä oluesta ja mitään hyviä siidereitä ei saa!)

Ja sitten ostokset, suht edullisia vaatehankintoja( paitoja, muutamat housut, kenkiä, pari laukkua...),kosmetiikkaa ja jotain muuta teki n. 400 dollaria.

Eli reissu vei viikon aikana (6 päivää perillä) n. 1400-1500 dollaria eli n. 1300 e kahdelta. Ja aamiainen kuului siis hotellipakettiin.

Mitään extra-ihmeellistä ei tosiaankaan ostettu, mutta kokonaisuutena oli mukava reissu. Luottokortille kertyi n. 900e, muut oli käteistä.