Onko ylipolvensaappaat jo out?
Harvoin käyn missään enää. Tänäön pikkujoulut. Mulla on pari vuotta sitten ostetut ylipolvensaappaat, voiko niitä laittaa?
Kommentit (19)
Seksityöläisille ne on aina ajankohtaiset.
Voi jos olet tarjoamassa noloille setämiehille tavaraasi. Nuoremmat tietävät saappaat noloiksi.
Mikset voisi laittaa jos niistä pidät. Hyvin yhdistettynä voivat näyttää oikein tyylikkäiltä. Itsekin saattaisin pitää jos omille jaloilleni sopisivat.
Jalkoihin vaan. Hameen tai mekon kanssa tosi kivat!
Vierailija kirjoitti:
Todella kuumat.
Millä tavalla? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella kuumat.
Korostaa sääriä;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella kuumat.
Korostaa sääriä;)
Niinku ei kuumat mutta "kuumat"?
Mun paksut jalat ei mahdu tuollaisiin kenkiin. :( Pitää kyl olla tosi hoikat sääret, että mahtuu noihin tuollaisiin kenkiin.
Ylipolvensaappaat on klassikot. Ei ne mene koskaan pois muodista mutta välillä ne on enemmän pinnalla ja välillä vähemmän. Sama pätee nilkkureihin.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne joskus ollut in?
Oli ainakin silloin 28 vuotta sitten. Niiden kanssa käytettiin puoleen reiteen asti pitkää bleiseriä, ja alla oli minihame tai "shortsit" joita mikroiksi kutsuttiin.
Mulla on kahdet. Ei ole tullut mieleenkään pohtia onko ne muodissa vai ei, pääasia että itse tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaapissa 28 vuotta sitten ostetut ylipolven saappaat. Käytin niitä lukioiässä, nyt olen 45. Olen joskus hameen kanssa käyttänyt varret rutattuna makkaralle kovalla pakkasella.
eli olet voimaantunut niin paljon ettei varret mahdu ?
Mulla on kaapissa 28 vuotta sitten ostetut ylipolven saappaat. Käytin niitä lukioiässä, nyt olen 45. Olen joskus hameen kanssa käyttänyt varret rutattuna makkaralle kovalla pakkasella.