Mun kroppa näyttää tosi hyvältä tänään
ai että! Ihana yllättyä positiivisesti aamuisin aina :)
Kommentit (15)
Kiva juttu! Mutta sano mieluummin vartalo, kroppa on typerä sana.
Vierailija kirjoitti:
En.
Hyvä kun muistutit. Täytyy taas lisätä vedenjuontia, niin minäkin alan näyttämään hyvältä. Kasvot kirkastuvat ja paino tippuu 2-3 kg:)
Mulla päinvastoin. En ole käynyt viikkoon salilla, olen juonut yhdet kännit tässä välissä, olen syönyt ja herkutellut urakalla, en ole välttänyt vehnää, olen jättänyt hiukset kampaamatta kahtena peräkkäisenä päivänä. Lopputuloks on, että vatsaa turvottaa, olo on nuutunut ja voimaton, hiukset on takussa ja kaikki pumppu hävinnyt lihaksista. No, jospa se tästä, sillä vielä viikko sitten näytin ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vartalo se vasta typerältä kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartalo se vasta typerältä kuulostaa.
Eikä kuulosta, vaan siltä, että arvostaa omaa kehoaan.
Vartalo😂😂😂 hyvä ap että sanot kroppa, vartalo on yksi suomen kielen vąmmąisimpia sanoja.
Mullakin näyttää aamuisin kun on ihan litteä maha ja muutenkin nesteet poissa. Joskus ihastelen sitä peilin edessä kunnes syön :D
Vierailija kirjoitti:
Vartalo😂😂😂 hyvä ap että sanot kroppa, vartalo on yksi suomen kielen vąmmąisimpia sanoja.
Miksi sä haluat nimittää vartaloasi niin rumalla sanalla kuin kroppa?
Vierailija kirjoitti:
Laita kuvaa jos oot nuori :P
En kyllä viitsi tänne laittaa. Otan useimpina aamuina alastonkuvan peilin edessä, että tiedän missä mennään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuvaa jos oot nuori :P
En kyllä viitsi tänne laittaa. Otan useimpina aamuina alastonkuvan peilin edessä, että tiedän missä mennään :D
Mmmm, ihanat muotosi näyttävät varmasti hyviltä ;-)
Vierailija kirjoitti:
Mulla päinvastoin. En ole käynyt viikkoon salilla, olen juonut yhdet kännit tässä välissä, olen syönyt ja herkutellut urakalla, en ole välttänyt vehnää, olen jättänyt hiukset kampaamatta kahtena peräkkäisenä päivänä. Lopputuloks on, että vatsaa turvottaa, olo on nuutunut ja voimaton, hiukset on takussa ja kaikki pumppu hävinnyt lihaksista. No, jospa se tästä, sillä vielä viikko sitten näytin ihmiseltä.
Mullakin hiukset ihan takussa, mutta ei se mitään! Sinäkin näytät varmasti hyvältä!
On se naisen ruumis sitten kaunis.
Ja elävätkin ihan ok.
Tänään? Mun näyttää tosi hyvältä aina.