Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Black Friday ei vaikuta kaltaisiini

Vierailija
29.11.2019 |

Onneksi olen sen verran rikas, että Black Friday ei vaikuta ostopäätöksiini mitenkään. Minulla on varaa ostaa tuotteita silloin, kun ne eivät ole tarjouksessa. On kivaa olla rikas. Se antaa aika paljon vapautta, kun ei tarvitse joka käänteessä miettiä talousasioitaan, että kuinka paljon varaa on mihinkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä täysin persaukisilla, olkoon minkälaiset alet tahansa, ei riitä rahat hankkia mitään, varsinkin kun luottotiedot menneet. Vapauttavaa kun ei pidä olla kyttäämässä black friday alennuksia.

Vierailija
2/7 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostan jotain, ostan sen silloin kun tarvitsen sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat vaikka en rikas olekkaan. Ei vaan kiinnosta turhan tavaran ostaminen. Ostan silloin kun jotain tarvitsen ja sitäkin harvoin.

Vierailija
4/7 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekkaita te, jotka ette alennusten perässä juokse. Me keskellä olevat joudutaan juoksemaan, etenkin perheellisenä. Lastenvaatteet ja tarvikkeet puoleen hintaan on paljon kivempi ostos kuin täyteen hintaan ja niissä säästää satoja euroja vuosittain jos jaksaa alennusaikaan olla hereillä. 

Vierailija
5/7 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varakas minäkin. Oikein nautin siitä, kun saan ostaa kaikki kalliimmat ihonhoitotuotteet/seerumit edullisesti vuodeksi käyttööni. Miksi turhaan maksaisin.

Vierailija
6/7 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaisivat kunnolla kohdistaa markkinoinnin niin voisin ostaakin, jos siis mainostaisivat suoraan tuotetta tai palelua jonka haluan tai tarvitsen, mutta kun aliarvioivat, haluavat päästä helpolla ja lähettävät sähköpostia että ”tässä tämä kasa paskaa halvemmalla et tule penkomaan!”

Saa lisäksi vielä olla tarkkana että kyseessä on oikea alennus sillä huijauksia on liikkeellä.

7/7 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain vähän rahaa, mutta Black Friday ei vaikuta minuunkaan mitenkään. En tarvitse mitään välttämätöntä juuri nyt. Säästän yhtä suurempaa kodinkonehankintaa varten, mutta vielä ei ole tarpeeksi rahaa siihenkään.

Sain vasta pari viikkoa sitten edes tietää, että on olemassa sellainen kuin Black Friday.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi