Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheimmat ja surkuhupaisimmat anoppi/appi-kokemukset

Vierailija
29.11.2019 |

Ex-anoppi soitti ja käski minun muistuttaa aikuista poikaansa piposta koska on pakkasta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/3 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli meille vara-avaimilla siivoamaan ja vaihtamaan järjestystä ollessamme töissä. Kun tulin raskaaksi oletti että oli vahinko ja  teen abortin, kun sain keskenmenon hyrisi tyytyväisyydestä. Olen todella onnellinen että on ex anoppi ! Nykyinen on mahtava tapaus ja kävimme äskettäin kahdestaan Tallinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tervehti sanoilla " Tuollaisen huo ranko toit tänne itseään esittelemään?" kun menin ensimmäisen kerran  tapaamaan anoppia joka siis oli tuolloin jo leski. Minulla oli narutoppi ja sortsit, normaali kesäasu

- Kun muutimme yhteen oli jatkuvasti ovella rimputtelemassa mutta pahempaa oli luvassa,  äm mä nimittäin  pihi vara-avaimen ja ties kuinka monta kertaa kävi sillä meillä kun emme olleet  kotosalla ! Luulimme  avaimen vain kadonneen ja minä että meillä kummittelee, kun tavarat tuntuivat vaihtavan paikkaa.  Kerran sitten tulin sairastuttuani kotiin kesken päivän ja anoppi penkoi  vessan kaappeja. Kehtasi vielä heittää tamponit naamalleni ja sanoa että siinä on huo ran pil""nlevittimet.

- Tuli häihimme umpihumalassa ja lopulta aneli miestä vielä perumaan koko homman.

- Kun tulin raskaaksi repi miehen antaman ultrakuvan, tämä kylmensi miehen  niin ettei kertonut äidilleen vauvan syntymästä vaan antoi tämän kuulla asiasta kiertoteitse.

- Ei ole ikinä hyväksynyt pojan etunimeä vaan kutsui toisella nimellä joka oli appiukon etunimi. Se etunimi on siis tyyliä Miro ja toinen nimi tyyliä Kalevi, emme halunneet  sellaista "keski-ikäisen liikkaopen"nimeä lapselle.

- Ei ymmärtänyt miksi joku tahtoo ostaa oman kodin  kerrostalosta vaan tutki ok-talojen myynti-ilmotuksia ja soitteli niistä "täällä olisi tosi kiva talo, oikein marjapensaita ". Vaikka olimme jo muuttaneet, siihen kerrostaloon.

Anoppi on nyt päässyt appiukon luo, en voi sanoa että surettaisi hirveästi.