Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOPETTAKAA PAINONPUDOTUS!

Vierailija
28.11.2019 |

https://www.herinterest.com/do-men-like-curvy-women/
Miehet eivät pidä laihoista naisista!! Joten isommat naiset, älkää laihduttako. KUKAAN OIKEA MIES ei halua mitään laiheliinia!!! Itse olen ainakin plus ja ylpeä siitä. Terve myös kaikille tikuille. Se on tutkitusti todistettu, että miehet, jotka seurustelevat laihojen naisten kanssa eivät ole niin onnellisia. Joku mies on ehkä tyytynyt teihin, mutta voin kertoa, että ne teidänkin miehenne iskevät minua ja muita isompia naisia, unelmoivat, että pääsisivät hommiin NAISELLISEN naisen kanssa. Itse olen varattu, joten en ole kiinnostunut, mutta toivon, että hekin löytävät jonkun pluskoon naisen, joka tyydyttää heidän tarpeensa. Eli siis syökää hyvät ihmiset, kukaan ei halua katsoa, kun kumppani ottaa vaan jonkun pienen salaatin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

FACTS!

Vierailija
2/13 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta, että mitä kukaan ajattelee kropastani. Tein elämäntaparemontin laihtuakseni ihan itseni ja terveyteni takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta, että mitä kukaan ajattelee kropastani. Tein elämäntaparemontin laihtuakseni ihan itseni ja terveyteni takia.

Haha, no kurvikkaammat naiset ovat itseasiassa terveempiä ja dieetit ovat hyvin epäterveellisiä. Isommat naiset ovat hedelmällisempiä ja synnyttävät todennäköisemmin terveemmän lapsen. 

AP

Vierailija
4/13 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu hoikka viiskymppinen houkuttavan.. salilla treenatut pakarat 🍑

Vierailija
5/13 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuntuu hoikka viiskymppinen houkuttavan.. salilla treenatut pakarat 🍑

Olet 50v laiheliini nainen. 

AP

Vierailija
6/13 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat ovat täällä kateellisia lol, samaa mieltä sun kanssa, ap.

Vierailija
7/13 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap juttelee itsensä kanssa?

Vierailija
8/13 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, no kurvikkaammat naiset ovat itseasiassa terveempiä ja dieetit ovat hyvin epäterveellisiä. Isommat naiset ovat hedelmällisempiä ja synnyttävät todennäköisemmin terveemmän lapsen. 

AP

Siinä kohtaa ei kyllä ole mitään terveellistä, kun painoindeksi on päälle 30. (Kun aloin laihtua, painoindeksini oli vähän päälle 40.) Kuten jo tuossa edellä kirjoitin, kysymyksessä on elämäntaparemontti, ei mikään dieetti. Vapaaehtoisesti lapsettomana minua ei kiinnosta, että minkä ikäinen todennäköisemmin synnyttää terveemmän lapsen. En kuitenkaan usko hetkeäkään, että painoindeksillä 30-40 synnytetään yhtään sen terveempää lasta kuin heillä, joiden painoindeksi on alle 30. Lihavat myös saavat herkemmin raskausajan komplikaatioita kuin laihemmat.

Vierailija
9/13 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ! Ystäväni on jotain 170cm ja 60kg ja hänen miehensä koko ajan yrittää iskeä minua. Olen 175cm ja 97kg.

Vierailija
10/13 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Siinä kohtaa ei kyllä ole mitään terveellistä, kun painoindeksi on päälle 30. (Kun aloin laihtua, painoindeksini oli vähän päälle 40.) Kuten jo tuossa edellä kirjoitin, kysymyksessä on elämäntaparemontti, ei mikään dieetti. Vapaaehtoisesti lapsettomana minua ei kiinnosta, että minkä ikäinen todennäköisemmin synnyttää terveemmän lapsen. En kuitenkaan usko hetkeäkään, että painoindeksillä 30-40 synnytetään yhtään sen terveempää lasta kuin heillä, joiden painoindeksi on alle 30. Lihavat myös saavat herkemmin raskausajan komplikaatioita kuin laihemmat.

No painoindeksini on noin 31 ja olen TODELLA terve ja synnyttänyt 5 tervettä lasta ja ovat paljon terveempiä kuin 60kg siskoni lapsi. 

https://www.sciencealert.com/the-healthiest-weight-might-actually-be-ov…

AP

Vierailija
11/13 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap juttelee itsensä kanssa?

No en.

Vierailija
12/13 |
28.11.2019 |