Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi arkisin

Vierailija
28.11.2019 |

Harrastetaanko teillä seksiä arkipäivisin? Meillä ei koskaan. Vain sunnuntaisin saattaa käydä onni myöten.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on jo torstai ja vuodessa on 52 sunnuntaita.

Vierailija
2/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan fiiliksistä riippuen. Aina vkloppunaja pääosin arkena jottain 2-3 krt viikossa tulee. Olen mies ja yleensä aloitteen tekijä. Vaimokin tuntuu lopuksi tyytyväiseltä saaneelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan 6v oltu ja joka päivä nussitaan 2-3kertaa. Mä oon 22v nainen ja mies on 30v

Vierailija
4/9 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään enää arkisin juurikaan. Vaimolla halut vissiin häviämässä, kun harvemmin irtoaa enää viikonloppuisinkaan. Olen kyllä sanonut hänelle, että voisi olla hyvä käydä lääkärissä, jos koko ajan väsyttää.

Vierailija
5/9 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin. Monta kertaa viikossa.

Vierailija
6/9 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harrastetaan,

Päivä ruokailun jälkeen sängyn päällä hetken huilattua.

Hyväilen vaimoa jalkovälistä jonka jälkeen hetken sormetuksen jälkeen housut kinttuihin ja pylly pystyyn.

Siinä pikaset kun.lapset katsoo pikku kakkosta

Vierailija
7/9 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei arkena, eikä sunnuntaina, vaan Jouluna ja Juhannuksena joka karkausvuosi.

Vierailija
8/9 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin.

Päivisin ei yksinkertaisesti ole tilaisuuksia eikä iltaisin jaksa, koska on aikainen herätys.

Loma-ajat ovat asia erikseen.

Vierailija
9/9 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa viikossa rakastellaan aika säännöllisesti, toinen aina viikonloppuna. Ikää on jo kuusissakymmenissä molemmilla, mutta ei se haittaa. Todella kauan on jo oltu aviossa. Sildenafilia ja liukuvoidettakin tarvitaan, mutta se on vain elämää. Hyvää se seksi tekee aina ja siksi pidämme säännöllisestä rytmistä kiinni. Vaimo laukeaa ensin lähes joka kerta kerran ainakin ja minä sitten. Peruslähärissä ollaan kun se tuntuu parhaalta.