Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tavanomainen työpäiväsi?

Vierailija
28.11.2019 |

Itselläni normipäivä menee jotakuinkin näin:

Tulen asiakkaalle klo 10. Käytän hänet vessassa ja suihkussa, puen ja siirrän pyörätuoliin.

10:30-14:00 teen omia asioita: venyttelen, makaan jumppamatolla lattialla, luen kirjoja, teen kouluhommia, käyn kaupassa, kokkaan, keitän teetä tai kahvia, katson youtubea.... mitä ikinä huvittaa tehdä.

Iltapäivällä asiakas käy vessassa ja syö.

Loppupäivä neljään asti samaa hommaa, eli teen omiani, ja sit kotiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohteessa klo 5:30.

Mulla on 4 tuntia aikaa siivota yksi rakennus - toimistoja, vessoja, aula. Joskus pesen pyykkiä.

Kun olen valmis yläkerran toimistojen kanssa, pidän pienen kahvitauon ja sen jälkeen siivoan alakerran kokoustiloja ja käytäviä ja aulat.

Kun olen valmis, ajan seuraavaan kohteeseen, jossa mulla on vain tunti. Imuroin/pesen lattiat, siivoan vessat ja pienen kahden ihmisen toimistohuoneen. 

Työpäivä ohi. Kello lähenee yhtätoista. 

Vierailija
2/4 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kello 6 mennessä töihin päivittäistavarakauppaan. Täytän hyllyjä noin klo 9 asti, jolloin pidän vartin tauon. Sen jälkeen täytän hyllyjä lisää klo 11 asti, jolloin menen kassalle puoleksi tunniksi työkaverin ruokatauon ajaksi. Sen jälkeen pidän itse ruokatauon, jonka jälkeen täytän hyllyjä vielä lisää klo 13 asti, jolloin pidän taas vartin tauon. Sen jälkeen täytän hyllyjä vielä vähän lisää klo 2 asti, jolloin sanon soronoo ja lähden kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään työpäivä ei ole kopio toisesta. Menen töihin klo 7.00 ja pääsen 15.30, ne on ainoot (kohtuu) vakiot.

Vierailija
4/4 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä työpäivä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä