Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja ja vinkkejä miten säästää rahaa noin 2000e

Vierailija
28.11.2019 |

Olen työtön tällähetkellä ja asumismenoja melko paljon. En saa mitään tukia koska mies työssä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet töihin. Muuten ei pidäkään onnistua.

Vierailija
2/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta roskaruuan ja energiajuomien osto. Ala lenkkeillä; mieli parempi, ajatus kulkee paremmin ja alat itse miettiä rationaalisemmin kuinka pääset tuosta jamasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä muutama kuukausi puhtaasti vegelinjalla ja etkä osta mitään muuta kuin vain tarvittavat. Rikki menneiden tilalle koitat etsiä Torin tai Facen lahjoitettavista jotain niiden tilalle.

Vierailija
4/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienillä summilla.

Vierailija
5/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syödä roskaruokaa ja lenkkeilen kyllä. Töitä etsin ja haen jos sopiva paikka löytyy. Energiajuomia en ole koskaan edes maistellut. Teen itse ruoat ja pyrin leipomaan jonkin verran itse. Asumiskuluilla tarkoitin lainaa ja sähköä sekä vettä. Ostan paljon esim Facebookissa kirppareilta enkä tuhlaa itseeni rahaa. Ap

Vierailija
6/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta Facebook-kirppareilta ostelu. Osta vain jos TODELLA tarvitset jotakin, et voi lainata, jne.

Vierailija
7/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis pitääkö tuo säästää sun omista viikkorahoista vai osallistuuko mies tuloineen projektiin.

Vierailija
8/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostan facekirpparilta vain tarpeellista, en mitään mitä en tarvitse. Sanamuoto oli ehkä väärä, vain tarpeellista siis en mitä sattuu. Ap

Vierailija
9/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki turha (mielihyvä/‐halu) ostelu pois. Asumismenojen kohtuullistaminen eli asunnon vaihto ja/tai lainan sekä sähköjen kilpailutus. Turhan tavaran myynti. Tarkempi ruokasuunnittelu. Tarkan euron ostelu eli et osta sitä kallista brändituotetta vaan valitset sen halppistuotteen. Pullojen keräys. Lehden-/mainostenjako.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan