Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kunnon miehillä on auto, näin se vaan on
Kommentit (4)
Kyllähän se auto kertoo jotain miehestä. Ei se kuitenkaan kaikille ole tärkeää omistaako mies auton vai ei, mutta monelle se on. Sitä pidetään aikuisuuden ja jonkinasteisen varakkuuden merkkinä - varsinkin pienemmillä paikkakunnilla. Ja kyllähän se auto on viimeistään lasten tullessa perheeseen hankittava.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä se kunto meni kun auton hankin
Jaaha. Taas lisää naisten määräilyä ja komentelua. Mitä mulle on väliä siitä että miehellä on auto, kun itselläni ei ole? Haittaa vaan.
Alue: Aihe vapaa
Laiska provo ja jo aivan ylikulutettukin sellainen. Kuka näitä jaksaa tuutata vuodesta toiseen?