5:2 dieetti kokemuksia?
Onko tehonnut miten? Kuinka nopeasti tuloksia? Kauanko olit?
Olen nyt toista päivää, ensimmäinen oli pari päivää sitten. Ihan kamala jano koko ajan!
Kommentit (9)
Puolisen kiloa viikossa lähti jonkun aikaa niin että kaikki ylimääräiset noin 10 kiloa putosi pois, sitten paino tasaantui. Olen noudattanut 2 vuotta ja aion noudattaa loppuikäni, on vaan niin kätevää kun kahtena päivänä viikosta ei tarvi miettiä ruokia ollenkaan. Elän siis paastopäivät nutrilett-pussijuomilla.
Minäkin olen yrittänyt paastota tällä viikolla, maanantaina sorruin syömään kun oli kauhea nälkä, samoin tiistaina. tänään olen syönyt vain yhden banaanin ja pari mantelia, tässä on ainakin alussa melkoinen totuttelu, kun on tottunut napsimaan aina kaikenlaista pientä pitkin päivää. Ennen diettiä ajattelin, että pikku jutu olla päivä 500 kalorilla :D, on se varmaan sitten kun on siihen tottunut. Vettä kyllä kannataa juoda ihan se pari litraa päivässä.
Olen ollut ja vaikuttaa sopivan minulle. Paino on pudonnut tasaisesti, eikä paastopäivät ole mitenkään hankalia kun laskin kerran sen 500kcal ruuat ja syön aina samalla tavoin :
Aamupala: kuppi maitokahvia ja lasi sokeroimatonta mehukeittoa
Lounas: keitetty kananmuna ja lasi sokeroimatonta mehukeittoa
Päivällinen: jotain kevyttä itsetehtyä ruokaa sopivan kokoinen annos (esim. lautasellinen linssikeittoa) + jos kalorit antaa periksi niin esimerkiksi leipäsiivu tai näkkäri keiton kanssa
Iltapala: omena
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ja vaikuttaa sopivan minulle. Paino on pudonnut tasaisesti, eikä paastopäivät ole mitenkään hankalia kun laskin kerran sen 500kcal ruuat ja syön aina samalla tavoin :
Aamupala: kuppi maitokahvia ja lasi sokeroimatonta mehukeittoa
Lounas: keitetty kananmuna ja lasi sokeroimatonta mehukeittoa
Päivällinen: jotain kevyttä itsetehtyä ruokaa sopivan kokoinen annos (esim. lautasellinen linssikeittoa) + jos kalorit antaa periksi niin esimerkiksi leipäsiivu tai näkkäri keiton kanssa
Iltapala: omena
Kiitos esimerkkiruuista!! Olen syönyt itse aamulla marjoja, jugurttia ja rahkaa, lounaalla kananmunaa, kurkkua ja kukkakaalia ja illemmalla sitten kananfilettä ja salaatinlehteä. Vähän on nälkä koko ajan, mutta helpottunee parin tällaisen päivän jälkeen..
Minulle ei sopinut, sorruin helposti ahmimaan normaaleina syömispäivinä. Nyt noudatan 16/8-mallia ja tämä sopii paljon paremmin itselleni.
Tuntuu, että kun parina päivänä syö vähemmän niin jotenkin tasoittuu se muidenkin päivien syöminen myöskin ja on tarkempi siitä mitä syö.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen yrittänyt paastota tällä viikolla, maanantaina sorruin syömään kun oli kauhea nälkä, samoin tiistaina. tänään olen syönyt vain yhden banaanin ja pari mantelia, tässä on ainakin alussa melkoinen totuttelu, kun on tottunut napsimaan aina kaikenlaista pientä pitkin päivää. Ennen diettiä ajattelin, että pikku jutu olla päivä 500 kalorilla :D, on se varmaan sitten kun on siihen tottunut. Vettä kyllä kannataa juoda ihan se pari litraa päivässä.
hehe,hyvä alotus, 2 päivää takana ja 2 ahmimis-iltaa.
noh,kohta taas ilta, ala kasaan herkkujä pöydälle
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että kun parina päivänä syö vähemmän niin jotenkin tasoittuu se muidenkin päivien syöminen myöskin ja on tarkempi siitä mitä syö.
Sama kokemus mulla. Ensimmäistä kertaa vuosiin on tilanne, etten vain koko ajan mieti syömistä ja mussuta ohimennen jotain pientä. Syön ruoka-aikoina, vatsa täyttyy paljon pienemmillä annoksilla eikä edes oikein tee herkkuja mieli vaikka niitä voisikin hyvin "ruokapäivinä" syödä.
-4
Miksi et juo vettä jos on jano?