Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

POSTILAKKO PÄÄTTYY VÄLITTÖMÄSTI

Vierailija
27.11.2019 |

Toivotaan että nuo tukilakotkin lopetetaan saman tien ja palataan taas siihen, että yhdessä tehdään töitä Suomen kilpailukyvyn eteen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätit sitten vitsin heittää lopuksi? Vasemmiston kannalta kilpailukyvyt sun muut porvarien säätämiset on muiden ongelma joten selvittäkööt muut ne kun he miettii mihin rahaa voisi tuhlata. 

Vierailija
2/7 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätit sitten vitsin heittää lopuksi? Vasemmiston kannalta kilpailukyvyt sun muut porvarien säätämiset on muiden ongelma joten selvittäkööt muut ne kun he miettii mihin rahaa voisi tuhlata. 

Te vassarit ette ikinä näytä ymmärtävän sitä, että ne "pahat porvarit" tarjoavat ne työpaikat, jotka tuovat teille ruuan pöytään. Jos ei ole työpaikkoja, ei ole leipää. Ja ne työpaikat katoavat jos Suomi pysäytetään ja kilpailukyky romutetaan.

Tietysti tällaisten "Jos A niin sitten B" ajatusketjujen ymmärtäminen voi olla ylivoimaisen vaikeaa jos älykkyysosamäärä on siellä vasemmalla laidalla Gaussin käyrällä (pun intended). Puhumattakaan siitä että "Jos A niin sitten B todennäköisyydellä T1, C todennäköisyydellä T2 jne".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä Haapala ei ole vittuilemassa IS:n etusivun kolumnissa, että väärin sovittu. Pakettilajittelijat pääsevät takaisin Paltan ja Paun väliseen sopimukseen. Hyvä juttu,että sopimus tuli. Jouluposti toimii ja tukilakot loppuvat.

Vierailija
4/7 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttuhan toi on että sovittiin ja lopetettin.

Perusteluina mm se että posti kulkee, bussit kulkee, lentokoneet lentää ja ihmiset saa palkkaa.

Mitäs kitisette.

Vierailija
5/7 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ajatellaan että Suomessa on joku tehdas jonka työntekijät alkavat lakkoilemaan ja vaativat niin paljon palkkaa, että tehtaan pitäminen Suomessa ei ole enää taloudellisesti kannattavaa. Tällöin tehdas lakkautetaan ja siirretään tuotanto halvemman kustannustason maahan.

Tehtaan työntekijät saavat KAIKKI kenkää ja jos kyseessä on pieni paikkakunta, romahtavat asuntojen hinnat samalla ja ihmiset jäävät sinne työttöminä "loukkuun" jopa loppuiäkseen.

Vassareitahan ei kilpailukyky kiinnosta pätkän vertaa. Se on heille kirosana. Oma napa on tärkein. "MINULLE LISÄÄ LIKSAA!", "MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ!". Kokonaisuudesta on harvoin mitään käsitystä.

Palkkojen pitää pysyä kohtuullisella tasolla niin, että Suomessa on järkevä erilaista bisnestä pyörittää. Toki palkkoja ei saa perusteetta polkea kohtuuttoman alhaiseksi eli kyllä työntekijä on palkkansa ansainnut. Mutta ahneutta pitää varoa. Se johtaa tuhoon.

Vierailija
6/7 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tämä nyt että niiden palkat ei alene ja uuteen työehtosopimukseen ei vaihdeta?

Vierailija
7/7 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tämä nyt että niiden palkat ei alene ja uuteen työehtosopimukseen ei vaihdeta?

Kyllä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän