Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lehtivalikoima pojille (onko sitä olemassakaan?)

Vierailija
27.11.2019 |

Onko mitään sellaista vastaavaa lehteä pojille (lapsille siis) mitä kaikkia on tytöille? Siis sellaista, missä on tekemisvinkkejä ja ajankohtaisia asioita ja itsetunnon vahvistamiseen liittyviä kannustusta? Ehkä jotain pieniä yllätyksiä silloin tällöin.. Olen yrittänyt etsiä enkä löydä mistään. Poika kaipaisi kovasti. Antakaa vinkkejä, pliis! Alan epäilemään, että sellaisia ei ole olemassakaan...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mietihän lehtivalikoimaa ylipäätään. Naistenlehtiä on lukuisia, mutta pelkkä sana "miestenlehti" tarkoittaa ihan omaa genreään.

Vierailija
2/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai se sitten on. Harmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuudesta vähän selailin valikoimaa ja näytti olevan saatavilla vain yksi lajissaan, sekin englannin kielellä oleva Boy's life.

Vierailija
4/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee tytöt ja naiset ahkerampia ostamaan lehtiä, joten kustantajat tekevät heille enemmän tarjontaa.

Vierailija
5/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehteä en minäkään keksi, miten olisi kirja? Vaikka Sankaritarinoita nuorille, 750 hurjan huikeaa faktaa, Elämäni vuosi, Pojan kirja, Respektiä? Tai jokin harrastuskirja aiheesta, joka lahjansaajaa kiinnostaa.

Vierailija
6/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lienee tytöt ja naiset ahkerampia ostamaan lehtiä, joten kustantajat tekevät heille enemmän tarjontaa.

Näinhän se on. Ja miehille ja pojille ei ole niinkään "yleislehtiä", vaan tiettyyn asiaan keskittyviä, kuten jalkapalloon, autoihin tai videopeleihin.

Vierailija
7/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kyllä olla. "Miesten naistenlehdethän" eivät vaan ole menestyneet ja lopetettu suurin osa. Mutta olisikohan nuorten poikien lehdelle kuitenkin tilausta, ei ole taidettu kokeilla Suomessa.

Vierailija
8/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apu Juniori! Tulee mun 9-vuotiaalle, joka on ihan innoissaan. Siinä on todella monipuolisia juttuja maailman asioista. 

Vierailija
9/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä kuin Lego-lehdet, Ninjago jne? 

Vierailija
10/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuudesta vähän selailin valikoimaa ja näytti olevan saatavilla vain yksi lajissaan, sekin englannin kielellä oleva Boy's life.

Ok, täytyypä tutkailla!

Ap

Vierailija
11/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apu Juniori! Tulee mun 9-vuotiaalle, joka on ihan innoissaan. Siinä on todella monipuolisia juttuja maailman asioista. 

Kiitos!

Ap

Vierailija
12/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida kyllä olla. "Miesten naistenlehdethän" eivät vaan ole menestyneet ja lopetettu suurin osa. Mutta olisikohan nuorten poikien lehdelle kuitenkin tilausta, ei ole taidettu kokeilla Suomessa.

Mitä tällaisia muka on ollut??

Vierailija
13/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiselle? Koululainen,suosikki? Vieläkö nämä lehdet on hengissä?? Itse kun olin lapsi,niin isoveljelle tuli suosikki ja mulle sinäminä ja regina.

Vierailija
14/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GQ taitaa olla tunnetuin, mutta kotimaisia ei kyllä tule mieleen.

Vierailija
15/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosituhanteen taitteessa oli muutamakin, Suomen Men's Health, Slitz, Suomen kuvalehti Mies (tai jotain sinne päin) ja mun mielestä joku muukin. Kun nämä kuopattiin, parin vuoden päästä lanseerattiin Trendi Veli. Mun kaverille muuten tuli se!

Vierailija
16/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi tosiaan, ennen oli paljon poikain harraste lehtiä, oli jallua, kallea ym.

voi näitä aikoja.

Vierailija
17/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiselle? Koululainen,suosikki? Vieläkö nämä lehdet on hengissä?? Itse kun olin lapsi,niin isoveljelle tuli suosikki ja mulle sinäminä ja regina.

Ekaluokkalaiselle

Ap.

Vierailija
18/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiede, tekniikan maailma?

Vierailija
19/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku ankka

Vierailija
20/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset tykkäävät Koululaisesta. Alakoululaisille sopiva, "sukupuolineutraali", ei suunnattu erityisesti tytöille tai pojille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan