Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia lahjoja hyväntekeväisyyteen?

Vierailija
26.11.2019 |

Omat lapset jo sen verran isoja, että kaipailen vinkkejä... aion viedä joulupuu-tyyppiseen keräykseen eri ikäisille lahjoja, mutta kertokaahan mikä on nyt in eri ikäisillä. Toki tiedän legot, barbit yms klassikkolelut, mutta mitä alle kouluikäiset tytöt ja pojat haluaisivat? Entä alakouluikäisille tytöille ja pojille. Teineille? Lahja saisi maksaa n. 30€

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmille työrukkaset.

No joo, olisin toivonut ihan asiallisia vastauksiakin...

Vierailija
2/10 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vein Meikkejä ja 50e lahjakortin h&m:lle. Valitsin siis kohteeksi teinin lahjan, koska lapsille tulee kuulemma paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion osallistua joulupuu-keräykseen ja lahjoittaa teineille, koska heitä on lahjojen saajissa eniten. Teinille sopivia lahjoja on esim. varavirtalähde, kuulokkeet tai kaiutin, lahjakortti vaate- tai sporttikauppaan, leffaliput, kosmetiikkapakkaukset. Vaatteita on vaikea ostaa, kun ei tunne saajaa. Yksi mahdollisuus on myös ostaa aikuistuvalle nuorelle jotain tulevaan omaan kotiin.

Vierailija
4/10 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niissä hyväntekeväisyysjutuissa yleensä ole erikseen lappuja niistä saajista joissa kerrotaan lahjan saajan ikä, sukupuoli ja lahjatoive. Ei siis mitä tahansa voi hankkia lahjaksi.

Vierailija
5/10 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöillä n. 6-8v Lol pallot suosittuja tai littlest pet shopit.

Pojilla n. 3-7v ryhmä hau suosittu

Legot tytöillä lego friends pojilla ninjago

Askartelujutut lienee kivoja kaikille

Vierailija
6/10 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan tänäkin vuonna ainakin kolmelle seniorille joulukukan.

Viime vuonna lahjoitin kukkakaupan kautta kolmelle tuntemattomalle iäkkäälle yksinäiselle vanhukselle amarylliksen ja kukkakaupan lähetti on ne perille vienyt ennen joulua. Valitsin silloin kukkakaupan joulupuusta kaksi naista ja yhden miehen kortit (jotka esim. kotihoito on sinne ilmoittanut), kirjoitin heille jouluterveiset korttiin. Tiedän, että tuollainen kukkalähetys toimii, koska naapurin seniorille oli tullut sellainen toissajouluna.

Vierailija
7/10 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niissä hyväntekeväisyysjutuissa yleensä ole erikseen lappuja niistä saajista joissa kerrotaan lahjan saajan ikä, sukupuoli ja lahjatoive. Ei siis mitä tahansa voi hankkia lahjaksi.

Riippuu keräyksestä. Joulupuu-keräykseen nimenomaan voi hankkia, mitä haluaa, ja itse kirjataan päälle, onko lahja sopiva tytölle / pojalle / molemmille, ja minkä ikäiselle.

Vierailija
8/10 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aion osallistua joulupuu-keräykseen ja lahjoittaa teineille, koska heitä on lahjojen saajissa eniten. Teinille sopivia lahjoja on esim. varavirtalähde, kuulokkeet tai kaiutin, lahjakortti vaate- tai sporttikauppaan, leffaliput, kosmetiikkapakkaukset. Vaatteita on vaikea ostaa, kun ei tunne saajaa. Yksi mahdollisuus on myös ostaa aikuistuvalle nuorelle jotain tulevaan omaan kotiin.

Lisään tähän vielä, että nämä voi kuulostaa vähän tylsiltä, mutta ne on mahdollisimman monelle sopivia. On kurjaa lukea joulun jälkeen viestejä, että lahja on mennyt ihan pieleen (”sain Xbox-pelin, eikä mulla edes ole pelikonetta”).

Vierailija
9/10 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon suosinut erilaisia lahjakortteja teen yleensä n 70€ paketin näistä korteista ja sisältää: leffalipun, hesen lahjakortin, lahjakortin hm:lle ja lahjakortin prismaan.

Lahjoitan joka joulu tytölle ja pojallle.

Vierailija
10/10 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tähän asti. Lisää vinkkejäkin saa antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi