Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen?

Vierailija
26.11.2019 |

Olen viestitellyt treffipalstalla yhden miehen kanssa jo vuoden ajan. Vähän on syksyn aikana ollut puhetta ensitapaamisesta, mutta jäänyt. Hän on ollut innokkaampi vastaamaan, kun taas minulla kestää välillä kolmekin viikkoa vastata viestiin. Hänen innokkuutensa on minua joskus jopa pelottanut, kun kirjoittanut "Ei sitä tiedä, vaikka saisin sinut vielä kainalooni." Siitäkin syystä olen joskus pitänyt pidempää taukoa vastaamisessa ja myös kertonut, jos hän on liian suorapuheinen. Hän ei ole koskaan tapaamista ehdottanut varmaan juuri siksi, koska olen häntä toppuutellut sanoissaan. Mutta on kyllä tapaamisesta kysyessäni kertonut voivamme sitä katsoa. Välillä mietin voiko olla jo myöhäistä tavata? Entä, jos pilataan mukava kirjoittelu tapaamisella eikä intoa toiste tavata? Pitäisikö unohtaa koko tyyppi? Olen saanut monta kertaa pettyä ensitapaamisessa ja nyt voi olla, että pettymys vielä pahempi :( En edes varma kaipaanko ketään miestä elämääni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei pelaa joka pelkää. Tapaa vain se mies, niin voit lakata vatvomasta asiaa.

Vierailija
2/12 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette varmaan molemmat muodostaneet toisesta fantasiaan perustuvan kuvan, johon verrattuna todellisuus olisi tietenkin pettymys.

Mietin myös, onko kirjoittelun ja fantasian ylläpito suojakeino oikeita ihmissuhteita vastaan? Ehkä lähelläsi on jo henkilö joka on kiinnostunut sinusta oikeassa elämässä ja haluaisi tavatakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sou ? mikä on siis ongelmana ? Olet treffi palstalla ja kirjoitat jollekin äijälle ja nyt et sitten tiedä etkä osaa päättää haluatko edes ketään äijää elämääsi. Hoh hoijaa, mitäs sitten olet siellä jos et ketään edes halua tavata !!

Vierailija
4/12 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä treffipalstat on ihan perseestä. Suurin osa siellä olevista haluaa vaan kirjoitella ja lätistä huvikseen. Jos ehdottaa tärskyjä, tuleekin pupu pöksyyn. Minusta olisi tarkoitus nimenomaan että livenä tavataan eikä olla vain kirjeenvaihdossa!

Vierailija
5/12 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen treffipalstan tarkoitus on löytää se kumppani. Mutta ei tosta taida tulla lasta eikä pskaa teidän tilanteessanne.

Vierailija
6/12 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sen treffipalstan tarkoitus on löytää se kumppani. Mutta ei tosta taida tulla lasta eikä pskaa teidän tilanteessanne.

Tuskin tulee, jos vuosi ollaan vaan verkalleen kirjoteltu.

Vierailija
7/12 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa tai unohda koko tyyppi. Haluatko vielä vuoden päästä olla tässä tilanteessa?

Vierailija
8/12 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaa tai unohda koko tyyppi. Haluatko vielä vuoden päästä olla tässä tilanteessa?

No en. Kyllä joku päätös nyt tehtävä. Tänään ajattelin, että viimeistään ennen joulua toteuduttava tapaaminen.

Vierailija
9/12 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt noin vakavasti ota koko juttua.

Vierailija
10/12 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette varmaan molemmat muodostaneet toisesta fantasiaan perustuvan kuvan, johon verrattuna todellisuus olisi tietenkin pettymys.

Mietin myös, onko kirjoittelun ja fantasian ylläpito suojakeino oikeita ihmissuhteita vastaan? Ehkä lähelläsi on jo henkilö joka on kiinnostunut sinusta oikeassa elämässä ja haluaisi tavatakin.

Olet oikeilla jäljillä tuossa suojakeinopäätelmässä. Minulla oikeastaan jo on henkilö, mutta en tiedä mitä hänestä haluan, vaikka tavattu jo neljän vuoden ajan. Ja ennen kaikkea hän on nykyään varattu, ei ollut sitä vielä tutustuessamme. Hän piiritti minua vuoden ajan, mutta sitten kyllästyi ja ryhtyi suhteeseen toisen kanssa. Tapaamme keskimäärin kerran viikossa. Suhteemme on pääasiassa kaveripohjainen, mutta myös fyysistä ollut, vaikka ei liian pitkälle olekaan menty tältä osin. Tavataan välillä kaupungilla ja välillä luonani. Joskus tuntuu kurjalta etenkin, kun hänelle ei ikinä mikään viikonloppu sovi tavata enkä tiedä mitä hän minusta haluaa. Minun pitäisi pystyä häntä kieltämään ja sopimaan olevamme vain kavereita :(

Tämä vaikuttaa paljon siihen, etten ole halunnut tavata uutta miestä. Pelkään, ettei olekaan toivotunlainen tai jos on, joutuisin jättämään nykyisen ihmissuhteen kokonaan. En mielelläni kenenkään kanssa katkaise välejä, mutta nykyisessä tilanteessakaan en voi hyvin :(

Vierailija
11/12 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeilla jäljillä tuossa suojakeinopäätelmässä. Minulla oikeastaan jo on henkilö, mutta en tiedä mitä hänestä haluan, vaikka tavattu jo neljän vuoden ajan. Ja ennen kaikkea hän on nykyään varattu, ei ollut sitä vielä tutustuessamme. Hän piiritti minua vuoden ajan, mutta sitten kyllästyi ja ryhtyi suhteeseen toisen kanssa. Tapaamme keskimäärin kerran viikossa. Suhteemme on pääasiassa kaveripohjainen, mutta myös fyysistä ollut, vaikka ei liian pitkälle olekaan menty tältä osin. Tavataan välillä kaupungilla ja välillä luonani. Joskus tuntuu kurjalta etenkin, kun hänelle ei ikinä mikään viikonloppu sovi tavata enkä tiedä mitä hän minusta haluaa. Minun pitäisi pystyä häntä kieltämään ja sopimaan olevamme vain kavereita :(

Tämä vaikuttaa paljon siihen, etten ole halunnut tavata uutta miestä. Pelkään, ettei olekaan toivotunlainen tai jos on, joutuisin jättämään nykyisen ihmissuhteen kokonaan. En mielelläni kenenkään kanssa katkaise välejä, mutta nykyisessä tilanteessakaan en voi hyvin :(

Ja vielä musertavammalta tuntuisi, jos uuden miehen kanssa ei tulisikaan mitään, kun kirjoiteltu niin kauan :(

Vierailija
12/12 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi