Olen käyttänyt gelatiini jauhetta 6-viikkoa
Ystävät kyselee , että mitä tuotteita olen käyttänyt kun hiukan on paksut ja kiiltävät. Kasvojen iho heleä ja sileä.
4-6 teelusikallista päivässä olen käyttänyt.
Kommentit (7)
Onko noissa kaikissa gelatiini jauheissa aminohapoppoja ?
Vierailija kirjoitti:
Onko noissa kaikissa gelatiini jauheissa aminohapoppoja ?
On
Siis liivatetta? Sitä eläinten jänteistä ja jämistä tehtyä hyytelöityvää jutskaa?
Laitatko sitä hiuksiin?
Ja kysyn ihan tosissani, koska kuten tuolla aiemmin todettiin, uutta hiusta on 6 viikon aikana ehtinyt kasvaa tosi lyhyen matkaa, joten sisäisesti otettuna ei voi oikein näkyä vielä. Toisekseen, itse noudatan Curly Girl -metodia, jossa jotkut oikeasti tekevät proteiinihuuhteluita (en ole tarvinnut, en tiedä miten se tehdään). Kolmanneksi, gelatiini pilkotaan ruaansulatusjärjestelmässä ihan normaalisti, joten se ei voi päätyä nimenomaan kasvoille ja hiuksiin enempää kuin liharuuistakaan.
Hyvä kuitenkin, että olet tuntenut olosi tyytyväisemmäksi, ehkä se on näkynyt olemuksessasi!
Mihin sä käytät liivatejauhetta? Tosi outo aloitus taas...
Vanha ketju. Voiko suoraan purkista ottaa gelatiinijauhetta suuhun vai pitääkö tehdä nesteen kanssa jokin hyytelö? Ihan huvikseni haluaisin kokeilla auttaako ihoon esim.
Juu ei xd hiukset kasvaa kuudes viikos ehkä 1,5cm ja hius on kuollutta materiaalia eli mikään ei muuta jo olemassa olevaa hiusta paksummaksi