Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun pitäisi kyyditä kaveri ja hänen miehensä häihin, joihin olen itsekin menossa, ongelma on että tämä mies "ei voi olla polttamatta" automatkalla

Vierailija
25.11.2019 |

Tämä mies polttaa käytännössä ketjussa ja ei kuulemma voi olla 2 tunnin matkaa polttamatta. Saa paniikki- ja raivokohtauksia jos ei saa polttaa "edes kuutta tupakkaa" matkan aikana. Aikataulumme on monesta syystä johtuen sinä päivänä niin kiireinen ettei ole mahdollista pysähtyä kun yhdelle max. 5 minuutin tauolle ulos.

Minä en ole koskaan polttanut, inhoan tupakan hajua, lisäksi saan siitä savusta järkyttävän päänsäryn ja/tai migreeniä. Autoni on myös sellainen jossa ei ole aiemmin tupakoitu. Pelkään myös että mies (joka on jo lähtiessä varmasti hiprakassa) pudottaa tupakan ja tekee reikiä istuinpäällisiin.

Kaveri uhkaa katkaista välit jos en ota heitä kyytiinsä. Kaveri sattuu olemaan myös työkaverini joten levittäisi minusta varmasti ilkeitä juttuja jälkeenpäin. Mitä minä teen?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että löysit helpon tavan päästä työkaverista ja sen wt-miehestä eroon. Onneksi olkoon.

Vierailija
22/32 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskaa huuleen ja saa imeskellä sikaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon uhkalun vuoksi katkaisisin itse välittömästi välit. Minun autossakaan ei polta kukaan. Inhottavaa olla autossa, jossa poltetaan.

Vierailija
24/32 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei varmaan kiinnosta koko häät ja on tässä keksinyt oivan tavan saada jäädä kotiin.

Vierailija
25/32 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille tasan kaksi vaihtoehtoa: joko

1) laittaa nikotiinilaastarin ja on polttamatta, tai

2) menee jollain muulla kuin sinun autolla.

Vierailija
26/32 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
27/32 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välit menee poikki tuon ääliön kanssa niin ilo on yksinomaan sinun puolellasi.

Vierailija
28/32 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämmöinen olisi totta, niin välit menis mun puolesta jo siinä vaiheessa, kun uhkailemaan aletaan.

Toiseksi, enpä lähtis edes kenenkään kyytiin, joka itse meinaa polttaa. Esim kaverin kanssa sovittu, että käydään yhdessä kaupassa. Kaveri huikkas, että mennään heidän autolla, kun meidän autossa "ei voi polttaa". Enpä siinä vaiheessa tilannetta taas tajunnut, kun en itse polta, mutta...

Hän poltti parkki paikalla ennen lähtöä. Noustiin autoon. Huristeltiin kauppaan max. 7 minuuttia. Kumpikin haali ostoksensa 20 min. Nähtiin parkkihallissa, lähdettiin liikkeelle ja kaveri pisti tupakaksi. ARGH! Eikö oikeasti voi ilman röökiä olla puolta tuntia? Joo, ei. Hän kyllä pahoitteli parkkivalintaan, kun halliin tuli, eikä siellä tykkää polttaa. Jos oltais pihalle menty, niin hän olisi kastunut poltellessa.

Olipa sitten viimeinen kerta, kun yhdessä kaupassa käydään. Miten röökaajat on noin itsekkäitä? Tämä tunnusti polttavansa myös silloin, kun lapset ovat kyydissä. HYIIIIIIII! Sitten niitä on kaksi aikuista siellä myrkyttämässä.

Vierailija
29/32 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa joku hankkinut pahan nikotiiniriippuvuuden :D Itse kun poltin niin meni vaan 1-3 päivässä, nyt en polta enää, lopetin kerrasta :)

Vierailija
30/32 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on herkkisväkeä taas palstalla. Tupakka on palanut Euroopassa monta sataa vuotta, eikä siihen ole vielä yksikään sivilisaatio milloinkaan romahtanut, eivätkä siitä ole aikaisempien sukupolvien naisetkaan saaneet mitään näppylöitä, mutta nykyään - no HUH HUH! - nämä suomalaiset vihaiset ja modernit naiset saavat "astmakohtauksia" ja pelkäävät heittävänsä lusikan nurkkaan jos joutuvat pari tuntia oleskelemaan sellaisessa autossa jossa joku muu polttaa paperossia.

Tosin, se on kyllä totta, että auton omistaja määrää miten kyydissä ollaan ja eletään, että ei siinä kylläkään mitään kitisemistä kenelläkään olekaan sinänsä.

Mutta että "auton arvo laskee"; voi hyvät hykkyrät, autohan se juuri viisas sijoituskohde onkin, jos etsii sellaista sijoituskohdetta jonka arvo nousee, jos ei vaan polta paperossia sen kyydissä! Minulla on ollut tähän ikääni mennessä arviolta n. 15-20 autoa, joista suurin osa on romutettu minun omistajuuteni jälkeen, mutta on ehkä n. viisi kappaletta ollut sellaisiakin yksilöitä ja elämäntilanteita, että "autostani" on riittänyt vielä minun jälkeenikin jollekin - yleensä jollekin nuorelle jätkälle - enkä ole yhdestäkään rotiskostani montaa satasta saanut (Markka-aikoina ehkä n. 1500-2000 mk). Ei noista käytetyistä autonrämisköistä mitään saa vaikka niissä ei olisikaan poltettu paperossia, eivätkä ne mitään kultakimpaleita ole freesin tuoksuisinakaan kun niitä yrittää myydä: vaan varsinaisia vaivankappaleita. Miettikää nyt itsekin vähän! Mutta eihän teillä tietenkään olekaan mitään normaalia elämänkokemusta.

Jos ihminen on niin heikkoa tekoa, että menee taju tai jopa henki muutaman tunnin oleskelusta tupakkia polttavien - joka siis on aivan luonnollinen osa eurooppalaista kulttuuria - ihmisten seurassa, niin ehkä sellainen on niin heikkoa tekoa ja huonoa ainesta, että sellaisen pitääkin poistua "poolista", kuten nykyään on muotia sanoa.

Kyllä tämä taitaa olla aivan erityisen suomalainen (nais)ilmiö.

Ja on teillä tupakanvastustusfanaatikoilla taas ns. "first world problems", totta tosiaan.

Vierailija
31/32 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää parempia provoja.

Vierailija
32/32 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko on polttamatta tai etsii muun kyydin. Ihan itsestään selvää ettei toisten autoissa polteta.

Poltan itsekin, mutten koskaan kenenkään muun autossa.