Minun pitäisi kyyditä kaveri ja hänen miehensä häihin, joihin olen itsekin menossa, ongelma on että tämä mies "ei voi olla polttamatta" automatkalla
Tämä mies polttaa käytännössä ketjussa ja ei kuulemma voi olla 2 tunnin matkaa polttamatta. Saa paniikki- ja raivokohtauksia jos ei saa polttaa "edes kuutta tupakkaa" matkan aikana. Aikataulumme on monesta syystä johtuen sinä päivänä niin kiireinen ettei ole mahdollista pysähtyä kun yhdelle max. 5 minuutin tauolle ulos.
Minä en ole koskaan polttanut, inhoan tupakan hajua, lisäksi saan siitä savusta järkyttävän päänsäryn ja/tai migreeniä. Autoni on myös sellainen jossa ei ole aiemmin tupakoitu. Pelkään myös että mies (joka on jo lähtiessä varmasti hiprakassa) pudottaa tupakan ja tekee reikiä istuinpäällisiin.
Kaveri uhkaa katkaista välit jos en ota heitä kyytiinsä. Kaveri sattuu olemaan myös työkaverini joten levittäisi minusta varmasti ilkeitä juttuja jälkeenpäin. Mitä minä teen?
Kommentit (32)
No itse en ottaisin kyytiin ketään joka lupaa tupakoida mun autossa. Ja jos matkalla alkais polttaa niin se ois se kyyti siinä ja soromnoo.
Eli itselleni ratkaisu olisi helppo. Autossani ei tupakoida, ja sillä siisti.
Sano vaikka että autosi on oikeasti isän, puolison tai siskon, ja omistaja ei halua että autossa tupakoidaan, jos siis pelkäät jotain mitä mieltä joku nobody sinusta ja mielipiteistäsi on.
Oletko kysynyt, että paljon maksaa auton otsonoinnista ja perusteellisesta siivouksesta kun mies röyhyttää sisällä? Tai sitten otatte kaverin auton?
Joko mies on polttamatta tai sitten vaikka kävelee. Auton omistaja päättää.
Sun auto, sun säännöt. Mikäli mies ei siihen kykene, ei tule kyytiin.
Ei poltettaisi minunkaan autossani. Sitä hajua ei saa pois ikinä ja siinähän laskee jo auton arvokin. Saisivat etsiä jonkun toisen kyydin.
Tupakoitsijana on kyllä vaikea käsittää etteikö muka voisi olla polttamatta sitä kahta tuntia. Hankkikoot sitten nikotiinipurkkaa tai nuuskaa jos on niin vaikeeta.
Ja sinun ei todellakaan tarvitse tuollaiseen suostua, sinun auto ja sinun säännöt.
Kaveri teippaa miehensä täyteen nikotiinilaastareita ja heittelee nikotiinipurkkaa sille kitusiin pitkin automatkaa, no problemos.
Eri juttu sitten viittiikö mokomaa krääsääjää huolia autoonsa istumaan vaikka se ei edes sillä hetkellä tupakoisi. Tupakoitsijat vaan yleensä ottaen haisee niin hirveiltä ja levittää kaiken lisäksi sitä hajua joka puolelle. Eivätkä tietty edes tajua sitä itse, koska eihän ne itse sitä hajua enää edes tunne.
"Uhkaa katkaista välit"?? Ja tuollaista moukkamaisuutta jäisit suremaan? Tervemenoa!
Välien katkeaminen ei liene suuri tappio.
Kerrot että sinun autossasi ei polteta. Siitä ei neuvotella. Jos sinulla ei ole pokkaa ilmoittaa että tuo mies ei tule kyytiisi järjestä joku muutos suunnitelmaan (joudut hakea pertsan muualta kyytiin, jatkat höiden jälkeen sukulaiselle yöksi mitä nyt vaan sopivaa).
En kyllä muutenkaan haluaisi tuollaista miestä kyyditä joka raivoaa jos ei saa polttaa. Varsinkin paluumatka mietityttäisi. Ensinnäkin ei ole välttämättä helppoa saada sovittua milloin lähdetään. Jos tuo mies on kovin kännissä niin varmasti matkalla saattaa sattua (oksentaa penkille, polttaa tupakalla auton sisustusta, riehuu muuten kyydissä jne).
Tämän takia inhoan tupakoivia ihmisiä. Joka helkkarin paikassa pitää polttaa ja löyhkätä.
Peruisin kyydin jo nyt, ihan sillä perusteella, että uhkaileminen ei ole hyväksyttävää. Jos nyt suostut välien katkaisemisen pelossa, mihin suostut seuraavalla tai sitä seuraavalla kerralla?
Oikeesti kuka on noin tossu kuin ap! Keksimällä keksitty täysin surkea provo, en voi käsittää kuinka joku on noin tyh mä
Ety kai sä nyt ole selvinpäin menossa häihin?
Nyt on niin, että sinun pitää lahjoittaa autosi tuolle tupakkasankarille ja luopua koko sosiaalisesta kanssakäymisestä ja muuttaa kuuhun.
Muita typeriä kysymyksiä?
Minä kyllä keksin typeriä vastauksia, että ei muuta kuin anna tulla.
No niin varmaan. Kukaan ei ole oikeasti niin luuseri, ettei osaisi tuossa kohtaa sanoa "ei". Miten tuollainen ihminen pystyisi muka tekemään yhtään mitään, jos ei pärjää paria tuntia ilman kuutta tupakkaa? 0/5
Vierailija kirjoitti:
Kaveri teippaa miehensä täyteen nikotiinilaastareita ja heittelee nikotiinipurkkaa sille kitusiin pitkin automatkaa, no problemos.
Eri juttu sitten viittiikö mokomaa krääsääjää huolia autoonsa istumaan vaikka se ei edes sillä hetkellä tupakoisi. Tupakoitsijat vaan yleensä ottaen haisee niin hirveiltä ja levittää kaiken lisäksi sitä hajua joka puolelle. Eivätkä tietty edes tajua sitä itse, koska eihän ne itse sitä hajua enää edes tunne.
Tämä. Mieheni ei polttanut autossa, mutta juuri ennen autoon tuloa hän veti sauhut ja löyhkä autossa oli järkyttävä aina sen jälkeen. En enää huoli autooni yhtäkään tupakoitsijaa, puhumattakaan siitä, että joku tulisi pilaamaan autoni, vaatteeni ja hengitysilmani tupakoimalla sen sisällä.
Pariskunta voi matkustaa häihin taksilla ja mies voi sitten neuvotella taksikuskin kanssa autossa polttamisesta.
No yhyy, etsiköön muun kyydin.