Mies ei osaa kellua
Olen nyt muutaman kuukauden tapaillut erästä ihan mukavaa miestä. Ei ole korkeakoulutettu, muttei myöskään mikään yksinkertainen työukko. Vähän aikaa sitten tajusin kuitenkin, ettei mies osaa kellua. Onkohan kuinka yleistä, että aikuinen, melko normaali mies ei osaa kellua?
Kommentit (19)
Jos rasvaprosentti on kovin alhainen niin kelluminen on vaikeaa.
Miten AP tämä asia tuli esiin? Itse olen ollut naimisissa 8 vuotta enkä kyllä yhtään tiedä, että osaako mieheni kellua.
En minäkään osaa. Jos yritän lillua vedessä selälläni niin vajoan hiljalleen jalat edellä pohjaan.
m58
Minä en osaa kunnolla kellua, ei myöskään teini-ikäinen poikani. Muut perheenjäsenet kelluvat.
En ole koskaan ajatellut, että tämä kellumattomuus olisi mitenkään ongelmallista tai edes kiinnostavaa. Minusta tämä on ihan normaalia eikä haittaa mitään.
Juurikin tuo edellämainittu alhainen rasvaprosentti on yksi mahdollinen osasyy.
Lihaksikas vähärasvainen kroppa vaatii aivan omanlaisensa tyyliin ja jos sitä ei ole oppinut niit esimerkiksi kelluminen/mataltempoinen uiminen on haastavaa.
No onneksi naiset hallitsevat tämäkin taidon paremmin. Keskiverto nykynaisen kun tyrkkää laiturilta mereen, niin sen voi hinata väylämerkiksi aivan huoletta. On meinaan sitä rasvaa siihen malliin että hoitaa kellumishommat aivan suvereenisti. Sellaisesta lähtee niin paha äänikin että laivan sumutorvikaan ole kuin vaimea pihahdus. Aivan 5/5 väylämerkki !
En minäkään osannut ennen, aina lähti jalat vajoamaan. Sitten keksin mitä olin tehnyt väärin, kun päätä kallisti taaksepäin alkoivat jalatkin pysyä pinnan tuntumassa. Eli nyt osaan kellua, alatko olla mun kaa?
Ei osaa Jani Sievinenkään kellua. Ei ole muuten mitään tekemistä rasvaprosentin kanssa: todella outo käsitys.
Lihas ei kellu, läski kelluu.
Katso peiliin ja mieti asiaa hetki
Vierailija kirjoitti:
Ei osaa Jani Sievinenkään kellua. Ei ole muuten mitään tekemistä rasvaprosentin kanssa: todella outo käsitys.
Todellakin on tekemistä asian kanssa.
-uimari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-uimari
Ei muuten ole.
- uimaope
0/5. Nyt on ap:llä kyllä elämää suurempi teko-ongelma.
Sulla on kovat vaatimukset ja testit miehelle : )))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-uimari
Ei muuten ole.
- uimaope
Päivitäs tietosi
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kovat vaatimukset ja testit miehelle : )))
Ap voisi julkaista koko vaatimuslistansa ja kertoa kuinka monta kohtaa hän ehti ruksata miehen läpäisseen. Siis tähän tyyliin:
- akateeminen loppututkinto
- asunto ydinkeskustassa
- pituus yli 195
- jykevä leuka
- ei partaa
- on tatuointeja
- saa kielen rullalle
- iso aataminomena
- osaa kellua
...
Hauska aihe. Jos osaisi kellua, niin saisiko lisäpisteitä kuviokellunnasta. Entäpä taitoluistelu. Sujuvatko hypyt ja piruetit vai meneekö ihan perusluistelua vaan.
En minäkään osaa. En osaa edes uida. Jos olisi jollekin niin suuri asia, että tekisi tälläisen keskustelun niin en ihan hirveästi tykkäisi. Jos tunnistaisin itseni, etsisin järkevämmän deitin.
Mä osaan kellua, olen 50 kg nainen. Mieheni on 30kg painavampi eikä osaa kellua. Olen yrittänyt opettaa siinä onnistumatta. Mulla on pitkä selkä, miehellä pitkät jalat. Onko tällä tekemistä asian kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Hauska aihe. Jos osaisi kellua, niin saisiko lisäpisteitä kuviokellunnasta. Entäpä taitoluistelu. Sujuvatko hypyt ja piruetit vai meneekö ihan perusluistelua vaan.
Kaljakellunnasta saa 100 pistettä miinusta.
Onko vielä elossa, vai huomasitko liian myöhään ?