Miten saada mies ihastumaan/rakastumaan toiseen?
Haluaisin erota miehestäni, joka on kaikinpuolin kunnollinen ja hyvä mies.
Hänelle kuuluisi hyvä, tasapainoinen ja rakastava suhde, jota en pysty hänelle antamaan. Mies on kiinni minussa ja suhteessamme, vaikka kuinka kohtelisin häntä huonosti, hän on vaan niin hemmetin ymmärtäväinen ja lojaali.
En ansaitse häntä tiedän sen. Hän saisi paremman, tiedän senkin. Miksi mies ei vaan tajua sitä? Miten saan hänet tajuamaan sen?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Otat eron, ja kyllä se mies uuden löytää, jos on kunnollinen ja hyvä mies. Näin minä tein vaikka mies ei halunnut erota. Pidin pintani ja nyt mies on uudessa hyvässä suhteessa rakastuneena.
Miksi sinä erosit??
Vierailija kirjoitti:
Tuo kaikki "sä olet liian hyvä mulle" ja "ansaitset parempaa" on vaan eufenismi. Totuus on se että "Oot tylsä ja oon hemmetin kyllästynyt suhun ja haluun jotain jännempää".
Olkaa ihmiset rehellisiä!
Äläpä muuta sano. Noi vois kääntää myös että "olen liian hyvä sulle" ja "ansaitsen parempaa".
Pelkäätkö jotenkin miestä, että alkaa sabotoimaan elämääsi vai miten siitä on muka niin vaikea päästä eroon? Vai etkö vain halua pahoittaa hänen mieltään? Kannattaisi ehkä kysyä neuvoja kuinka jätät miehen loukkaamatta liikaa, mutta en ymmärrä miksi miehen pitäisi olla se jättäjä/pettäjä ja ottaa erosta syyt niskoilleen. Muuta neuvoa ei tule kuin, että kysyt väärää kysymystä.
Up