Harmittaa kun pidän yhdestä miehestä mutta tuntuu ettei kemiat oikein kohtaa
Tai siis kun puhutaan niin tuntuu ettei se suju luontevasti, tulee sellaista kiusallisuutta ja väärin ymmärrystä? Tuntuu että hän ajattelee etten tarkoita mitä sanon tms. Itse ainakin koen näin. Mistähän johtuu?
Kommentit (19)
Ajattelutapanne nyt vain on liian erilainen. Ei tule toimimaan. Harmi tietysti mutta niin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelutapanne nyt vain on liian erilainen. Ei tule toimimaan. Harmi tietysti mutta niin se vain on.
Niin siltä vähän vaikuttaa, välillä myös tuntuu että hän kohtelee minua ns. varoen.
ap
Olin Tinder-deiteillä muutama viikko sitten. Meillä taas riitti puhetta ja oli mielestäni muutenkin mukavaa. Minusta tuntui, että meillä ei kuitenkaan ollut mitään seksuaalista kemiaa. En saanut minkäänlaisia seksuaalisia viboja. Vaikka mies oli ihan komea ja mukava. Mitä luultavammin tunne oli molemminpuolinen.
Aina ei natsaa.
Yhdestä miehestä vaan. Jotkut pitävät useammastakin. P.s. Miksi et osaa käyttää erästä paremmin kuvaavaa sanaa?
Vierailija kirjoitti:
Olin Tinder-deiteillä muutama viikko sitten. Meillä taas riitti puhetta ja oli mielestäni muutenkin mukavaa. Minusta tuntui, että meillä ei kuitenkaan ollut mitään seksuaalista kemiaa. En saanut minkäänlaisia seksuaalisia viboja. Vaikka mies oli ihan komea ja mukava. Mitä luultavammin tunne oli molemminpuolinen.
Aina ei natsaa.
Itse olen ollut aina ehkä siinä suhteessa outo että en oikein osaa aistia niitä seksuaalisia "viboja" vain pelkän keskustelun perusteella. Tai oikeastaan sen suhteen kyllä että jos joku on ihan "nou nou" niin sen tietää. Mutta niistä "ihan mukavista" taas en. Minun pitää aina päästä lähelle ja koskettamaan että tiedän onko sitä kipinää vai ei.
Olen joskus yrittänyt keskustella aikuisen dysfaatikon kanssa, ja se on tuollaista. Keskustelua ei synny, kun toinen ei edes ymmärrä, mistä puhutaan. Toinen puhuu aidasta ja toinen aidan seipäistä.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Yhdestä miehestä vaan. Jotkut pitävät useammastakin. P.s. Miksi et osaa käyttää erästä paremmin kuvaavaa sanaa?
Kerro toki mitä sanaa. Ei tarvitse veetuilla asiasta :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Jep, tästä todennäköisesti johtuu. Voi saada toimimaan jos molemmat ovat valmiita tekemään töitä kommuikaation kehittämiseksi. Useimmat varmaankaan eivät ole, helpointa on siirtyä eteenpäin ja etsiä joku, jonka ajatusmaailma on lähempänä omaa.
Kuunka kauan olette tapailleet? Voiskohan olla jotakin keskittymiskyvyn puutetta jos on esim jännittynyt kun vasta tutustutte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Erästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Erästä.
Ok.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kuunka kauan olette tapailleet? Voiskohan olla jotakin keskittymiskyvyn puutetta jos on esim jännittynyt kun vasta tutustutte?
Ei tapailla vaan tunnetaan muuten, mutta joo voi olla että hänellä on hektistä tai jotain.
ap
Saattaa johtua siitä, että ette vielä tunne toisianne hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tästä todennäköisesti johtuu. Voi saada toimimaan jos molemmat ovat valmiita tekemään töitä kommuikaation kehittämiseksi. Useimmat varmaankaan eivät ole, helpointa on siirtyä eteenpäin ja etsiä joku, jonka ajatusmaailma on lähempänä omaa.
Niin no ei tunneta silleen syvällisemmin niin vaikea sanoa suoranaisesti ajatusmaailmasta, mutta aina kun jutellaan vähänkin niin tuntuu ettei se vaan toimi luontevasti ja minua häiritsee se aina jälkeenpäin. Tai sitten olen vaan jotenkin jännittynyt ja mieskin on kiireinen tms. En tiedä.
ap
Ota asia jotenkin puheeksi miehen kanssa?
Tajusin just että oon jotenkin jännittynyt ja mietin liikaa sanomisiani. Varmaan siksi koska pidän hänestä. Todella ärsyttävää kun haluaisin olla vain normaali itseni. Pasmat menee sekaisin :D
ap
Taas :D puhutaan ikäänkuin toistemme päälle.. todella ärsyttävää. Noh, pitää vaan yrittää olla oma itsensä...
ap
Vierailija kirjoitti:
Aina ei natsaa.
En minäkään saanut miehestäni alussa minkäänlaisia seksuaalisia viboja, mutta halusin silti tutustua häneen paremmin, koska hänellä oli sellaisia ominaisuuksia, joista pidin suuresti ja olin jo pitkään etsinyt hänen kaltaistaan kumppania. Alussa oli pientä haparointia, mutta kun opimme tuntemaan toisemme syvemmin, niin seksuaalinen puolikin alkoi sujumaan.
Up