Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Koetko kuukautiset rasitteena?

Vierailija
05.06.2006 |

Minä kyllä koen, paluu tähän rättiralliin. Synnytyksestä puoli vuotta, päivälleen kun alkoivat taas!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on vaan tosi kiva olla 4 viikon välein työkyvytön kaksi päivää, on vaan vähän vaikeaa kotiäitinä kun ei pääse sängystä ylös. Lapset kysyy että miksi itket?

Vierailija
2/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten n. viikon karseat pms-oireet (päänsärkyä, väsymystä, masennusta..), sitten taas viikon kivuliaat, runsaasti vuotavat kuukautiset! Kuukaudesta siis lähes puolet jotain ällöä kuukautisiin liittyvää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten sitten vuotaa vielä n, 5 päivää niukasti ei kiva ei :(

Vierailija
4/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mulla jo 2kk synnytyksestä

Vierailija
5/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä enää ole edes kipeä.

Vierailija
6/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotiaana alkoivat, aivan liian aikaisin. Nyt olleet 16 vuotta. 3 raskauden aikana oli taivaallisen juhlallisen jumalaista kun menkat loistivat poissaolollaan, voisinpa olla taukoamatta raskaana :D

Minulla kamala pms, olen kuin hirviönoita. Menkkojen aikana olen todella kipeä, vuoto runsasta ja olo ihan kamala. E-pillerit ovat hieman helpottaneet fiilistä, muttei kokonaan. Särkylääkkeet (vahvatkaan) ei juuri auta.

Voi kumpa olisin mies. Tai edes Jumala olisi ollut nainen, niin ei olisi luonut tälläista kärsimystä toiselle naiselle.

Voi niitä onnellisia, joilla kivuttomat, niukat ja 2-3 päivän kuukautiset...

Vierailija
7/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut säännöllisiä kuukautisia, niin että ei voi suunnitella koskaan mitään tietäen varmasti, että ei ole kuukautiset. No, kivut alkavat aina kaksi viikkoa etukäteen, niin että ei ne yllättämään pääse. Tamponit ja kuukupit on mulle ihan poissa vaihtoehdoista (ihan viimeisenä olen laittamassa

mitään

sisälleni kuukautisten aikaan) ja räteistä en kieltämättä pidä. Silloin kun on kuukautiset saa murehtia niitä, ja kun ei ole saa murehtia sitä, että hormonit on taas perseellään kun ei kuukautisia kuulu :(

Vierailija
8/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärkyä, ripulia, mahakramppeja, mielialanvaihteluita, lihassärkyä, ruokahaluttomuutta/ahmimista... Nämähän ovat naiseuden parasta antia!