Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sivuvaikutuksia AV:n käytöstä??

05.06.2006 |

MINULLA ON!!

-Kikattelen välillä itsekseni yleisillä paikoilla jos joku muistuttaa minua jostain tietystä ketjusta.

-Olen monta kertaa tokaissut johonkin uskomattomalta kuulostavalle jutulle PORVOO! Tai: Ihan salee provo

(useasti olen joutunut hämmästelevien ilmeiden takia selittämään lauseeni)

-Epäilen enemmän asioita. Peruukit naurattavat vielä enemmän..

-Perseiset kädet-lause on tullut jopa vakiolauseisiini..

TÄMÄ ALKAA JO HÄVETTÄMÄÄN!!

Onko muilla samoja oireita??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:=) Mieheni ei enää edes ihmettele käytöstäni.

Vierailija
2/11 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri asuu Porvoossa (oikeasti) ja aina meinaa pettää pokaa, kun kuulee sanovan " meillä Porvoossa..." .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*miniporkkanat ja

*miniperunat..

Kerrankin eräs rouva kysyi minulta kummissaan, mille nauran. Olin väsynyt ja edellisenä iltana olin lueskellut legendaarisia ketjuja ja vain nauraa räkätin kaupassa pakasteporkkanoiden ja säilykemaissien äärellä.

Kyllä täällä varmaan monilla on jo huomattavia oireita...

Vierailija
4/11 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos tiedän keskustelevani sellaisen henkilön kanssa joka myös AVeilee.

Keskustelut menee näin: " Ystäväni Porvoosta, ne siis asuu oikeesti Porvoossa...."

Vierailija
5/11 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin sitä vitsinä.

Kaikissa sukujuhlissa on painajaismaista olla, ajattelen että tuokin äiti käy AV:lla ja nyt kun annan korviketta tässä vauvalle niin huomenna siellä on avaus että " Eilen sukulaisen rippijuhlissa yksi äiti antoi korviketta kuukauden vanhalle, hullu akka!"

Ja kaupassa kassaneiti hymyilee minulle, koska hänkin on äiti ja käy AV:lla, ja kehtasin ostaa piltti-purkkeja ja valmispuuroa vauvalle.....

Vierailija
6/11 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut enenmmänkin mennä asiat nurin, minä jopa kurkin ovisilmästä välillä että kyttääkö se meitä. :D

Vierailija
7/11 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pidin sitä vitsinä.

Kaikissa sukujuhlissa on painajaismaista olla, ajattelen että tuokin äiti käy AV:lla ja nyt kun annan korviketta tässä vauvalle niin huomenna siellä on avaus että " Eilen sukulaisen rippijuhlissa yksi äiti antoi korviketta kuukauden vanhalle, hullu akka!"

Ja kaupassa kassaneiti hymyilee minulle, koska hänkin on äiti ja käy AV:lla, ja kehtasin ostaa piltti-purkkeja ja valmispuuroa vauvalle.....

Vierailija
8/11 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin juuri tänään, että en ollut huomannut kertoa eräästä tapauksesta ystävilleni, olin tilittänyt sen ainoastaan tänne...

Ja joskus mietin minäkin kaupassa, että ketkähän palstailee ja tuleeko minusta aloituksia huomenna jon nyt teen noin tai näin.

Roikun nykyään myös päivittäin koneella (täytän varmaan netti-addiktin tuntomerkit) ja selittelen ja vähättelen av:lla oloani miehelle.

Vierailija
9/11 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitten naureskelin että heh, heh, ja tajusin vasta seuraavana aamuna että kauheaa, sehän on oikeasti poltettu!

t. Porvoon kirkolle nauranut

Vierailija
10/11 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies sanoo tekee jotain outoa tai tökeröä, mietin " jos olisin av-mamma, olisi kriisin paikka" . Tai tulee myöhässä kotiin: " sillä on suhde, tutkinpas sen puhelimen" . Kerran lähti reissuun ja oli levitellyt kondomeja sängylle ja vessaan. Ilmiselvä pettämisreissu tulossa ja oli huolimaton valmisteluissaan (tosiasiassa oli ottanut sen toilettilaukun, josssa kortsut olivat, osa oli pudonnut sängylle vahingossa ja loput oli laittanut vessan koriin)

Vierailija
11/11 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mietin onko HÄN mahdollisesti av-mamma. :D

Prismassa oli taatusti joku av-mamma liikenteessä, sekin katsoi mua siihen malliin kuin ois pitänyt tuntea. (mietti varmaan olenko mä av-mamma :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan