Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jättää häpykarvoitukseksi ohut "viiva" tai "postimerkki"?

Vierailija
24.11.2019 |

Miksei aja kaikkea pois? Mikä on se psykologinen merkitys "muutaman" karvan jättämisellä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Oma naiseni on kokonaan posliini.

Vierailija
2/8 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei viehätä. Itse jätän ihan selkeän kolmion häpykummulle, muuten karvat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin saimme ongelman.

Vierailija
4/8 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla ihan vain ulkonäölliset syyt. Näytän paremmalta alasti kun eteen on jätetty vähän karvoitusta. Olen 31 ja jotenkin tuntuu siltä etten halua olla enää mikään posliini. Olin nuorempana vuosikausia posliini, mutta sitten alkoi tuntua siltä että näyttää paremmalta kun on jonkin verran karvoitusta siellä. 

Vierailija
5/8 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin näyttäisi paremmalta karvoituksen kanssa, mutta kun olen vaalea, vedän kaikki pois.

Vierailija
6/8 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua minäkään, koska kunnon turrikka pesee kaikki muut karvamuodit 6-0

Vierailija
7/8 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että on jätetty selvät rajat, tulee heti mielleyhtymä, että ko. henkilö on sheivannut. Se on eri asia, kun että olisi vain posliini, mikä tuntuu vain olotilalta, vaikka siihen oikeasti pitääkin nähdä vaivaa. 

Ihan sama, kuin että kukaan ei kiinnitä huomiota siihe, että miehellä ei ole partaa. 

Vierailija
8/8 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta posliini on paras ja sellainen lyhyt siistitty, mutta ei terävä sänki, on toiseksi paras. Nuo muuten posliini mutta joku kolmio tai kiitorata näyttävät jotenkin teennäisiltä. Sama pätee kaikenikäisiin naisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi