Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan mies haluaa tarjota naiselle juomat baarissa?

Vierailija
23.11.2019 |

Mikä siis idea siinä on?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun ostaminen.

Vierailija
2/16 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vannon herrasmiesmäisyyden nimeen. Moni nainen on vetänyt herneet nenään kun olen tarjonnut heille ilman taka-ajatuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulle useammankin kerran tarjonnut joku vanha tuttu, työkaveri tai kaverin mies tms. vaikka on ollut ihan selvää, ettei tässä mitään muuta ole tapahtumassa kuin rupattelua. Tuntemattomilta en yleensä ota drinkkejä, ettei tule väärinkäsityksiä.

Mutta monesti mies haluaa vain tuntea olonsa herrasmieheksi ja nostaa sosiaalista statustaan tarjoamalla. Pieni nousuhumala saa olon tuntumaan siltä, että haluaa ilahduttaa ja päteä samalla.

Vierailija
4/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä asia, jossa tuntuu olevan vain vääriä tapoja reagoida. Jos et ota drinkkiä vastaan, olet ylimielinen etkä hyväksy kohteliasta herrasmiehen elettä. Jos otat, riski siitä, että mies on iilimatona kimpussa ja vonkaamassa loppuillan, suuttuen kun et annakaan, on suuri. Itse olen pyrkinyt tarjoamaan itsekin juoman tarjonneelle, mutta nämä ovat olleet entuudestaan tuttuja miehiä.

Vierailija
5/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun ostaminen, siksi en anna ikinä miesten tarjota. En ole myytävänä.

Vierailija
6/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttimiehet luulevat vieläkin vuonna 2019 että joku drinkki tai kukkapuska oikeuttaa lähentelyyn. Näiden luutuneet käsitykset ovat jostain 60-luvulta. Ei seuraa osteta, paitsi prostituoiduilta.

Vierailija
7/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kohteliaisuudesta uskokaa tai älkää, näin käy melkein joka kerta baarissa, että joku tarjoaa kun menee tiskille tilaamaan. Tulee kysymys: Juotko jotain? :) Luulen että noi on miehiä joille ei ole muutamalla eurolla merkitystä tai sitten minulla on vaan köyhännäköinen naama. Niin ja eivät kyllä jää siihen vonkaamaan, vonkaveikot kyllä tunnistaa ja niistä kieltäydyn suosiolla.

Vierailija
8/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu tilanteesta. Jos tapahtuman kulku on tämä, että fiksun oloinen mies tulee juttelemaan kun mulla on vielä juomaa jäljellä ja juttu sattuu luistamaan hyvin, niin juoman loputtua mies kysyy saako tarjota seuraavan siinä toivossa että keskustelu jatkuisi niin vastaan kyllä. Jos taas viereen pyyhältää mies prikallinen shotteja mukanaan ja hoputtaa juomaan niin siinä kohtaa jätän väliin. Itse arvostan sitä pientä elettä missä mies tarjoaa juoman sen takia koska viihtyy seurassani.

Vierailija
9/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain todella niljakkaat setämiehet tarjoat drinkkejä.

Vierailija
10/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää ottaa vastaan edes naispuolisten kavereiden tarjoamia juomia. Jokainen ostakoon omansa, niin pysyy tahti, rahavarat ja määrät hallinnassa.

Tuntemattomat miehet ei ole mulle kyllä koskaan tarjonneetkaan. Elekieleni lienee tarpeeksi torjuva ja jos joku tulee liian lähelle, niin viimeistään mulkaisuni saa heidät perääntymään. Olen ollut parisuhteessa koko aikuisikäni eikä minua kiinnosta jutella tuntemattomien kanssa.

Vierailija
11/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeydytkö tyhmäksi? Känniseltä saa pillua.

Vierailija
12/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tosi harvoin tarjotaan mutta muuten kylla pokaillaan.

Vierailija
13/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan tarjotun juoman vain jos se on vastavuoroista. Muille sanon että ostan itse juomani, kiitos vain.

Vierailija
14/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junttimiehet luulevat vieläkin vuonna 2019 että joku drinkki tai kukkapuska oikeuttaa lähentelyyn. Näiden luutuneet käsitykset ovat jostain 60-luvulta. Ei seuraa osteta, paitsi prostituoiduilta.

Näin on, nykyään panohommat sovitaan tinderissä, eikä tarvita noita turhia kohteliaisuuksia. 

Vierailija
15/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tarjoa, ennen kuin ollaan jo pantu. Silloin ei tule epäselvyyksiä.

Vierailija
16/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeydytkö tyhmäksi? Känniseltä saa pillua.

Ei aina saa, kun luun jakajan käteen:)) Onhan noita vanhoja 50v pappoja tullut vedätettyä, kun tarjonneet juomat, mutta jossain vaiheessa meitsi ottanut jalat alleen.. Ei noita halua edes parin promillen humalassa😂

N 28163

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän