Pikavippien aggressiivinen markkinointi
En ymmärrä, miksi saan jatkuvasti s-postiin noita mainoksia! "Hakemuksesi on suostumustasi vailla" jne, saan näitä erilaisia mainoksia jatkuvasti monta kertaa päivässä eri firmoilta. Minulla ei ole velkaa, en ole koskaan ottanut pikaluottoja. Suututtaa tuo jatkuva roskaposti, jonka merkkaan kyllä roskapostiksi tai ilmoitan tietojen kalasteluksi. En klikkaa noita koskaan auki. Mitä muuta voin tehdä?
Kommentit (8)
Sama juttu ja ärsyttää aivan tolkuttomasti. Kuinka tuon saa loppumaan?
Täällä yksi kohtalotoveri. Ärsyttäviähän nuo ovat, kun aivan samanlaisella otsikolla varustettu "tarjous" saattaa tulla kolmeenkin kertaan muutaman minuutin välein.
Olen aina suoraan tumpannut roskiin, eipä noille oikein mitään voi.
En itsekään ole koskaan ottanut mistään minkäänlaista lainaa. En myöskään tutustunut edes lainamahdollisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi kohtalotoveri. Ärsyttäviähän nuo ovat, kun aivan samanlaisella otsikolla varustettu "tarjous" saattaa tulla kolmeenkin kertaan muutaman minuutin välein.
Olen aina suoraan tumpannut roskiin, eipä noille oikein mitään voi.
En itsekään ole koskaan ottanut mistään minkäänlaista lainaa. En myöskään tutustunut edes lainamahdollisuuksiin.
Tuo aihe tuli mieleeni, kun tuo oikeusministeri Henriksson puhui Ykkösaamussa markkinoinnista ylivelkaantuneille ja niistä toimenpiteistä. Mutta kun ei ole pikaluottoja, ei lainoja ei mitään ja sitten tulee näitä roskaposti-tarjouksia. Olen miettinyt s-postiosoitteen vaihtamistakin. Nykyään en anna enää s-postiosoitetta mihinkään, joskus annoin esim jonkun kaupan bonus-kortin yhteydessä.
Noistako kauppojen etukorttisysteemeistäkö näitä s-postiosoitteita myydään?
olet varmaan osallistunut johonkin "näppärään" facebook "kilpailuu" tms.
Vierailija kirjoitti:
olet varmaan osallistunut johonkin "näppärään" facebook "kilpailuu" tms.
En ole osallistunut, en käytä facebookia.
Voit estää osoitteet joista ne tulevat. Ei poista ongelmaa mutta pienentää sitä.
Kaikilla sähköpostipalveluilla ei ole tätä ongelmaa samassa mitassa, jotkut filtteröivät paremmin ja jotkut spämmääjät kai etsivät kohteita palveluiden kautta.
Onko kohtalotovereita?