Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikavippien aggressiivinen markkinointi

Vierailija
23.11.2019 |

En ymmärrä, miksi saan jatkuvasti s-postiin noita mainoksia! "Hakemuksesi on suostumustasi vailla" jne, saan näitä erilaisia mainoksia jatkuvasti monta kertaa päivässä eri firmoilta. Minulla ei ole velkaa, en ole koskaan ottanut pikaluottoja. Suututtaa tuo jatkuva roskaposti, jonka merkkaan kyllä roskapostiksi tai ilmoitan tietojen kalasteluksi. En klikkaa noita koskaan auki. Mitä muuta voin tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kohtalotovereita?

Vierailija
2/8 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu ja ärsyttää aivan tolkuttomasti. Kuinka tuon saa loppumaan?

Vierailija
4/8 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kohtalotoveri. Ärsyttäviähän nuo ovat, kun aivan samanlaisella otsikolla varustettu "tarjous" saattaa tulla kolmeenkin kertaan muutaman minuutin välein. 

Olen aina suoraan tumpannut roskiin, eipä noille oikein mitään voi. 

En itsekään ole koskaan ottanut mistään minkäänlaista lainaa. En myöskään tutustunut edes lainamahdollisuuksiin. 

Vierailija
5/8 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi kohtalotoveri. Ärsyttäviähän nuo ovat, kun aivan samanlaisella otsikolla varustettu "tarjous" saattaa tulla kolmeenkin kertaan muutaman minuutin välein. 

Olen aina suoraan tumpannut roskiin, eipä noille oikein mitään voi. 

En itsekään ole koskaan ottanut mistään minkäänlaista lainaa. En myöskään tutustunut edes lainamahdollisuuksiin. 

Tuo aihe tuli mieleeni, kun tuo oikeusministeri Henriksson  puhui Ykkösaamussa markkinoinnista ylivelkaantuneille ja niistä toimenpiteistä. Mutta kun ei ole pikaluottoja, ei lainoja ei mitään ja sitten tulee näitä roskaposti-tarjouksia. Olen miettinyt s-postiosoitteen vaihtamistakin. Nykyään en anna enää s-postiosoitetta mihinkään, joskus annoin esim jonkun kaupan bonus-kortin yhteydessä.

Noistako kauppojen etukorttisysteemeistäkö näitä s-postiosoitteita myydään?

Vierailija
6/8 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varmaan osallistunut johonkin "näppärään" facebook "kilpailuu" tms.

Vierailija
7/8 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet varmaan osallistunut johonkin "näppärään" facebook "kilpailuu" tms.

En ole osallistunut, en käytä facebookia.

Vierailija
8/8 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit estää osoitteet joista ne tulevat. Ei poista ongelmaa mutta pienentää sitä.

Kaikilla sähköpostipalveluilla ei ole tätä ongelmaa samassa mitassa, jotkut filtteröivät paremmin ja jotkut spämmääjät kai etsivät kohteita palveluiden kautta.