Onko tällä suhteella tulevaisuutta?
Olen jo 40 täyttänyt mies ja tapasin TE-toimiston järjestämässä koulutuksessa itseäni 10 vuotta nuoremman naisen. Nainen on mielestäni tosi mukava ja herttaisen oloinen. Tosin kaikissa opiskeluun liittyvissä asioissa hän vaikuttaa olevan tyhmä kuin saapas. Olemme tehneet parityönä erilaisia ryhmätöitä joissa minä olen lähinnä keksinyt ja tehnyt kaiken ja hän on ollut mukana vain siivellä. Meillä on siis kuitenkin ollut tosi mukavaa tehdä niitä yhdessä.
Olemme myös jo harrastaneet seksiä. Emme ole koskaan käyttäneet mitään ehkäisyä tai edes puhuneet sen tarpeesta. Olen kuitenkin olettanut että hän on hoitanut asian jollain lailla. Seksissä meillä vallitsee tosi hyvä sanaton viestintä ja kemia ja hän on aina suostunut kaikkeen mitä olen halunnut kokeilla. Seksin aikana hän kuitenkin röhkii kuin sika.
Haluaisin jatkaa suhdetta, mutta tuo seksin aikana tapahtuva röhkiminen sekä yleinen tyhmyys ja osaamattomuus kaikissa käytännön asioissa hieman epäilyttää. Uskotteko että suhteella on tulevaisuutta, vai rupeaa jo nuo edellä mainitut asiat häiritsemään tulevaisuudessa?
Kommentit (5)
Aika näyttää, mutta jos jo alussa epäilyttää, niin se on huone merkki.
Ehkäisy ei ole vain toisen vastuulla. Et se sinäkään varsinainen järjen jättiläinen ole.
Löysin av:n joskus nelisen vuotta sitten ja ihan uskomatonta kuinka palstan taso on laskenut niistä ajoista. Silloin oli paljon hauskoja ketjuja ja provotkin oli ihan huippua. Niistä syntyi pitkiä, hulvattomia ketjuja, vaikka olivatkin provoja.
Nyt provot ovat aloituksen kaltaista kuraa. Ei mitään viihde arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Löysin av:n joskus nelisen vuotta sitten ja ihan uskomatonta kuinka palstan taso on laskenut niistä ajoista. Silloin oli paljon hauskoja ketjuja ja provotkin oli ihan huippua. Niistä syntyi pitkiä, hulvattomia ketjuja, vaikka olivatkin provoja.
Nyt provot ovat aloituksen kaltaista kuraa. Ei mitään viihde arvoa.
Ehkä sinä olet vain kasvanut yli tästä vauva palstasta ja olisi hyvä siirtyä elämässä eteenpäin.
Ai moi ! Kiva kuulla susta, mietinkin että mitenköhän olet selvinnyt siitä kun ilmoitin kurssin johtajalle sinun seksuaalisesta häirinnästä minua kohtaan. Ei muuten, mutta kun en tykkää ollenkaan sun hirveästä hienhajusta ja isosta mahasta. Pisti kyllä hermoon sekin kun kuvittelit tietäväsi kaikesta kaiken, vaikka et ryhmötöitä tehdessämme edes osannut wordia avata. No, minähän ne tekstit siellä naputtelin. Ja joo, tunnustan, säälistä kerran sinut kaverin asunnossa tapasin. Yritit kyllä kovasti päästä pöksyihini, mutta kun et ollut kuullutkaan kortsuista ja suihkussa käyminenkin oli taas unohtunut niin rupesin sitten röhkimään että pääsen sinusta erilleen. Mutta hyvä kun voit ilmeisen hyvin nyt, kun silloin jäit itkemään ja haukkumaan ja yritit potkia ovesta ikkunan rikki että oisin ottanut sinut takaisin. Toivon sulle kaikkea hyvää, toivottavasti löydät oman pikku tyttöpossun.