Kertoisitko tässä tapauksessa mahdolliselle isälle lapsesta?
Eli tilanne on se että mulla on ollut kaksi miestä vähälle aikaa "säätönä". Piti olla varma ehkäisy=kierukka. Kuitenkin jotenkin oudosti olen raskaana ja mietin kerronko toiselle isä ehdokkaalle (toiselle kerroin jo koska olemme läheisempiä ja hän ei lasta halua) asiasta ollenkaan koska
A. Tämä toinen mies lopetti suhteemme joka kesti ehkä kuukauden. Ei halua enää olla yhteyksissä.
B. Itse en halua lasta pitää. Kierukkakin kertoo jo etten ole lasta haaveillut ja toisekseen tämäkään mies ei 99% varmuudella halua vielä isäksi. Enkä minäkään äidiksi. Ymmärrätte varmaan miksi.
Eli kun teen kuitenkin abortin, niin tarvitseeko tälle miehelle joka ei halua enää olla yhteyksissä kertoa? Mitä mieltä olette?
Itse ajattelen että mitä suotta kertoa kun en lasta kuitenkaan pidä mutta toisaalta itse ehkä haluaisin tietää silti jos olisin miehen tilalla.
Eli kertokaa mielipiteitä. Ja mieluusti ilkeilyt saisi jättää pois koska tämä tilanne on itselle tosi stressaava ja surullinen muutenkin.
Ahdistaa niin paljon kun osa toivoo ja yrittää saada lasta monta vuotta ja toisille tulee vaikkei haluaisi ja käyttää ehkäisyä. Niin väärin 😔
Kommentit (20)
En keksi yhtään syytä, miksi haluaisin tietää, että hetken aikaa tapailemani ihminen on tehnyt abortin, ja että saatoin olla isä. Mitä tekisin tällä tiedolla?
Vierailija kirjoitti:
En keksi yhtään syytä, miksi haluaisin tietää, että hetken aikaa tapailemani ihminen on tehnyt abortin, ja että saatoin olla isä. Mitä tekisin tällä tiedolla?
No ehkä tulisit varovaisemmaksi? Olisit saattanut saada lapsen haluamattasi mutta tuurilla kohdalle osui nainen joka halusikin abortin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä tulisit varovaisemmaksi? Olisit saattanut saada lapsen haluamattasi mutta tuurilla kohdalle osui nainen joka halusikin abortin.
Varovaisemmaksi? En kyllä usko, että tuollainen läheltä piti-tilanne mitään muuttaisi. Etenkään kun ei ole tietoa onko tilanne minuun liittyvä edes, onhan siellä se toinenkin ehdokas.
Kertoisin, jotta miekkonen tiedostaisi jatkossa paremmin sen, että kannattaa käyttää kortsua, jos ei halua isäksi. Ja myös ajattelen, että jokaisella periaatteessa on oikeus tietää. Ehkä se tieto muuttaa hänen elämänsä suuntaa ja vaikuttaa jollain lailla vaikka jälkikäteen 20 v päästä.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin, jotta miekkonen tiedostaisi jatkossa paremmin sen, että kannattaa käyttää kortsua, jos ei halua isäksi. Ja myös ajattelen, että jokaisella periaatteessa on oikeus tietää. Ehkä se tieto muuttaa hänen elämänsä suuntaa ja vaikuttaa jollain lailla vaikka jälkikäteen 20 v päästä.
Höpö höpö. Pitää oppia oleen yrittämättä kouluttaa ihmisiä. Se on aika turhaa ja ylemmyysentuntoista. Kannattaa itse alkaa vaatia kortsua, jos se nyt siitä oli kiinni.
En kertoisi koska miehelle tulisi siitä vain paha mieli, riippumatta siitä olisiko halunnut isäksi vai onko naisen vahinkoraskaus hänelle kauhistus. Kenellekään kertomisesta ei ole hyötyä, ja pahimmillaan mies alkaa sekoilemaan jotakin mitä en itse tuossa tilanteessa jaksaisi.
Itse en kertonut omalle panokaverilleni että abortoin hänen alkionsa. Mitäpä se olisi sillä tiedolla tehnyt.
Huonoa tuuria.
Mies ei halua olla yhteyksissä, niin älä ole sinäkään.
En siis kerro. Tottahan se on että mitä hän sillä tiedolla tekis ja aiheuttas luultavasti vaan pahaa mieltä lisää.
Ap
Mitä jos olisikin niin että nainen antaisi siemenet ja vauva kasvaisi miehellä olevassa kohdussa? Miltä tuntuisi jos mies vain päättäisi että naisen ei tarvitse tietää raskaudesta ja että mies vain tekisi abortin? Antamatta naiselle mitään mahdollisuutta vaikuttaa asiaan, ilmaista toivetta että haluaisi vauvan syntyvän.
Toivottavasti elimistösi vaurioituu abortissa niin ettet enää lapsia saa.
Miksi et voisi synnyttää lapsen ja antaa adoptioon? Tekisit jonkun monta vuotta vauvaa toivoneen onnelliseksi.
Tiedätkö mikä on eniten oksettavinta? Menet aborttiin ja pidät sitä hyvänä asiana. Todennäköisesti se on sinulle vain joku esim luonen poistoon verrattava asia. Tyyliin hups olen raskaana, no ei se mitään , teen abortin ja kaikki on niin kuin ennenkin.
Tuleeko sulle edes tunnontuskia? Se, minkä aiot abortoida, koostuu puoleksi miehen perintötekijöistä. Ja sinun mielestä hänellä ei ole oikeutta tietää. Miten pystyt jatkossa harrastamaan seksiä? Entä jos taas tulisit raskaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varovaisemmaksi? En kyllä usko, että tuollainen läheltä piti-tilanne mitään muuttaisi. Etenkään kun ei ole tietoa onko tilanne minuun liittyvä edes, onhan siellä se toinenkin ehdokas.
Jos olisit ilman kortsua harrastanut seksiä hänen kanssaan niin en oikein ymmärrä miten sen voi ajatella niin että ei liity itseen. Jos on kaksi isäehdokasta, siinä on 50 % mahdollisuus saada 18 vuoden käänteinen lottovoitto. Mutta jos et oppisi siitä mitään, niin mitäpä sille sitten voi.
Ei tuolla liene suurta väliä. Ehkä elämänkoulun oppituntina voi kertoa että näinkin voi käydä.