Riittääkö 12 euroa päivässä?
Ruokaan ja muihin juokseviin menoihin? Tästä otettu jo vuokra, netti, puhelin yms.
Kommentit (10)
Jos vuosikausia tuolla summalla pitää pärjätä niin vetää tiukaksi. Kuukausia pärjää varmasti ja joitain viikkoja helposti.
rahaa käyttävät yksi aikuinen ja kaksi pientä lasta... tämä jäi sanomatta.
ap
vuokra, netti puhelin on tuosta otettu? Eli mitä on yms?
tuo riittää juuri ja juuri. Kuinka kauan olet ajatellut elää noin tiukalla budjetilla ja miksi?
tuo riittää juuri ja juuri. Kuinka kauan olet ajatellut elää noin tiukalla budjetilla ja miksi?
mietin voisiko kituuuttaa tuolla summalla vuoden niin ei tarvitsisi laittaa niin pienenä päiväkotiin. mutta nyt kun laskeskelin, niin keksin vielä asumistuen mahdollisuuden, eli tulot olisivat vähän isommat kuin tuo 12e/ päivä. eli 19 e per päivä, sillä jo selviäisi?
Mulla ja lapsella jää normaalistikin palkasta PELKÄN vuokran jälkeen päivää kohden 16e. Siitä sitten vielä laskut pois, niin ei jää kyllä gourmeeruokiin paljoa ;D
vuokra, netti puhelin on tuosta otettu? Eli mitä on yms?
vuokra, netti, puhelin, sähkö, tv-lupa, kotivakuutus, päiväkoti.
Mulla ja lapsella jää normaalistikin palkasta PELKÄN vuokran jälkeen päivää kohden 16e. Siitä sitten vielä laskut pois, niin ei jää kyllä gourmeeruokiin paljoa ;D
en ajatellut hankkia mitään kovin kummoista. tällä hetkellä käyn vielä töissä ja lapsiakin on toistaiseksi vasta yksi, ja nyt rahaa jää ylikin, eli elämme aika säästäväisesti ja minulla on ihan hyvä palkka. nostan hattua 16 euroa päivässä -perheelle! ei varmaan ole aina helppoa saada rahoja riittämään.
ainakaan meillä ei ole ollut ongelmia älähivuosina, kun pelkän vuokran jälkeen tuloista on jäänyt/jää päivää kohti 16-17 euroa. Meitä on tosin yksi lapsi ja yksi aikuinen.
Kun käyttää rahaa harkiten. Heräteostokset voi unohtaa.