Irtoseksi voi olla hyvää! Päivillä takana 200 eri kumppania
Päivillä on tällä hetkellä muutama vakituinen seksikumppani ja fiiliksen mukaan satunnaisia kumppaneita. Seksikumppaneita hän on löytänyt esimerkiksi Tinderistä, mutta varsinaisia yhden yön suhteita hän ei harrasta.
– Olen hyvin tyytyväinen seksielämääni näin.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/dea48eb6-f556-4890-806f-6974f6e2e0b4
Kommentit (10)
Kivat Päiville. Itse en tuollaista kumppaniksi huolisi.
Minusta on hyvää vauhtia tulossa 'Päivi'.
Mitään yhden illan suhteita ei ole, mutta en seurustele kumppanieni kanssa. Viikonloppuna olis tarkoitus kokeilla ekan kerran kolmen kimppaa.
N49
tuosta saa sitten hyvää vaimo materialia kun ensin istuttaa itseensä kolmen kimpassa neljä vitsausta herpes,klamydia,hiv ja nupiksi kuppa
Vierailija kirjoitti:
Kivat Päiville. Itse en tuollaista kumppaniksi huolisi.
Ei hätää, ei sekään varmaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Osaisi se ainakin hommat.
Siitä ei kyl ole mitään takeita. Mulla huonointa seksiä on ollut sellaisen kumppanin kanssa jolla on ollut eniten seksikumppaneita ennen mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisi se ainakin hommat.
Siitä ei kyl ole mitään takeita. Mulla huonointa seksiä on ollut sellaisen kumppanin kanssa jolla on ollut eniten seksikumppaneita ennen mua.
Tämä on totta. Mulla samanlainen kokemus. Naisella ollut vaikka mitä kumppaneita ja suhteita. Oppinut niissä vaatimaan, mutta ei antamaan. Oma nautinto on tärkeä ja se osataan ottaa, mutta toisesta ei niin väliä.
Hyvän seksin salaisuus on saada kumppani tuntemaan itsensä halutuksi ja näyttää että hänenkin nautintonsa on tärkeää. Molemmin puolin.
Hieno juttu, että tuollaisia Päivejä on olemassa. Monille yksinäisille tai in-between-girl friends miehille olisi tarvetta käyttää Päivin tai hänen hengensisarrusten pil.lua, pyllyä tai suuta luonnollisten tarpeiden purkamiseen. Siinä samalla Päivi saisi yhden kokemuksen lisää, ja kaikki voittaisivat
No en olis Päivistä uskonut....