Rakastan miestä ja hän olisi valmis antamaan minulle "kaiken". Onko kuitenkaan normaalia pelätä jatkuvasti tulevaisuutta?
Minä todella välitän miehestä.
Tiedän, ettei hän ole monien silmissä kaikkein mukavin ihminen, sillä hänellä on auktoriteettinen ja kiihtyvä luonne. Hän on hyvin rohkea ilmaisemaan mielipiteensä turhan korostuneestikin jos on jotain väärinkäsityksiä tms riitaa.
Hän kuitenkin keskittyy elämäänsä eikä tahallaan aiheuta tilanteita mutta saattaa hyvinkin olla ensimmäisenä välissä jos jotain huomioitavaa jollekin oikeasti on.
Hän haluaa pitää läheisistään huolen.
Hänellä on myös herkkä puoli, näyttää tunteensa kyllä kun luottaa myöskin itkee ja puhuu tunteistaan. Kertoo rakastavansa, huomioi ja hellii päivittäin, on hyvin tunnollinen kotona ja työssään. Joskus stressi on suuri ja se näkyy pienenä hermostuneisuutena ja alkoholin kulutuksessa mutta vain viikonloppuisin.
Hän on ehdottomasti perheen pomo mutta myöskin turva ja voima.
Hän haluaa kanssani muuttaa yhteen ja ehkä lapsenkin. Meillä olisi paljon tulevaisuudensuunnitelmia.
Meidän luonteet natsaavat, huumorintaju kolahtaa ja on helppo olla yleensä. Tosin molemmat ovat aika tunteellisia ja tunnollisia, joten toisinaan myrskyää jos stressi on kova.
Olemme eronneetkin mutta se tuntui kivuliaalta ja väärältä ratkaisulta kuitenkin.
Minua kuitenkin pelottaa toisten puheet kovasti. Tiedän, millainen mies voi olla jos hermostuu (lähinnä huutaa) mutta ei hän sitä tee ilman syytä ja kaikenlaisia juoruja ja analysointia kuulen ja itsekin toisinaan menen sekaisin niistä.
Sitten itseäni alkaa ahdistamaan ja alan pelkäämään ja miettimään miehen luonnetta.
Vaikka oikeastaan tunnen hänet mielestäni ja ymmärrän monin tavoin. Tietysti toivoisin, että ei olisi ihan niin voimakas luonteinen ja kiihtyvä toisinaan mutta se on hän kutenkin ja rakastan paljon. Hän tuntuu aidolta kaikkine puolineen.
Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta? Pelottaa ihmisten tuomitseminen ja toisaalta itsekin tuomitsen joskus ja on hyvin ristiriitaisia tunteita. Kuitenkin miehen tuntien ja hänen tilannetta miettien myöskin ymmärrän hyvin pitkälle, että joskus menee yli varsinkin jos joku tahallaan yrittää jonkinlaista draamaa aiheuttaa.